Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zaterdag 18 juli 2015

van alles en nog wat...

deze week is best snel gegaan,
ik ben maar amper aan bloggen toegekomen...
Afgelopen maandag met Sarina en de mannekes
naar Breda geweest


om te winkelen,


 en natuurlijk een ijsje eten,
Noah een olifantenbeker,
Xavi een aapjesbeker...



het was super gezellig...

ineens viel me iets op...


dat Noah erg veel lijkt op mijn broer 
Albert...
( de meest rechtse op de foto)
Deze foto is in 1957 genomen,
mijn moeder met haar vier jongens!

het kleinste manneke op de foto
is mijn broertje Everdinus,
 die is verdronken in 1961,

mijn broer Albert is in 2010 overleden,
daarom vind ik de gelijkenis ook zo mooi!!!

Verder heb ik deze week wat gewerkt
en donderdag ben ik met mijn oudste dochter Jenet
en haar kinderen naar de speeltuin
"de BELHAMEL"geweest...


in Lage Zwaluwe...


binnen spelen,
samen koekeloeren...



buiten spelen..
Ryan aan de graafmachine...


Alisha op grote hoogte...


"mama"Jenet in actie...


bootje varen in de draaimolen....


lekker ijsje eten...
Ook dit was een gezellig rustig dagje,
met weinig kinderen in de speeltuin,
want in brabant hadden de kinderen nog geen vakantie,
Jenet woont in Zuidholland en die hadden al wel vakantie...
dus dat was een mazzeltje...

dit was even een verslagje van een trotse oma!
groetjes van Martha


7 opmerkingen:

  1. Leuk dat we weer even mee mogen genieten oma :) en idd je kleinzoon lijkt op je broer, grappig dat je dat ineens ziet hè?!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geniet ervan, oma...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit houd je jong Martha.
    Ik zie dat je er mee van genoten hebt.
    Leuke kindjes en ik vind dat het jongetje toch ook wel van jou weg heeft. Misschien geleek jij ook op je broer.
    Leuke foto's.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou Martha, wat een gezellig en leuk verslag! Fijn dat je zo kunt genieten van je kleinkinderen. EN je hebt helemaal gelijk, je kleinzoon lijkt op je broer. Sprekend zou ik haast zeggen. Kan me voorstellen dat dat speciaal is voor jou, omdat je hem al zo jong hebt moeten missen.
    Mooi dat je dit met ons wilde delen.
    Lieve groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Martha,
    prachtige foto's van 2 leuke uitstapjes, de gelijkenis van je kleinzoon en broer is sprekend, jij lijkt ook veel op je moeder..
    Als je zo'n jeugdfoto ziet komen de herinneringen weer boven,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je twee geweldig leuke uitstapjes gemaakt Martha met je dochters en je kleinkinderen....dat is echt genieten he!
    Prachtige foto's heb je gemaakt.
    Groetjes en een fijne zondag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!