Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

vrijdag 3 juli 2015

zelfgemaakte TOOL en Purrrfect....

Van Richard heb ik 
Dylusions Paint gekregen,
wat is dat superspul zeg!!!!!


1 van de 12 kleurtjes...


met deze 3 kleurtjes heb ik gewerkt...
Bij de HEMA was een aanbieding van houten stempels,
hier heb ik een knoop opgeplakt,
( een grote uit de doos van mijn moeder)
daar  een stukje klittenband op gelijmd,
met de haakjes kant boven,
hier kan ik de foamrondjes van Tim Holtz op doen
en heb ik
voor elke kleur een TOOL...


dit is de kaart...
*eerst met de verf op wit stevig karton gesponst,
* met wat stencils en de zwarte verf gespeeld,
* de poes is een stempel, van Stampinback,
die ik heb gestempeld 
op wit karton en daarna heb uitgeknipt
* de vogeltjes zijn ook van Stampinback
* de vlindertjes va Art Journey,
* tekst is van Marianne Design
* details gezet met een witte Sharpiepen,
Alles gemat op zwart linnenkarton,
en op een met gele verf gesponste kaart
en uiteindelijk gemat op creme linnenkarton

ik ben heel tevreden met deze verf,
zal het best nog vaker laten zien,
vooral voor gemengde technieken werkt het supergoed!

Jullie mogen weer reageren!
liefs van Martha

12 opmerkingen:

  1. Hoi Martha,
    wat heb ik veel gemist in korte tijd. Allereerst van harte gefeliciteerd met je 12 en een half jarig jubileum. Lief dat je zo verwend bent, dat stukje waardering doet altijd goed.
    Je passiebloem is super en deze kaart ook weer. Je bent zo vindingrijk! Ik snap alleen nog niet zo goed wat de paint is. Je kunt het dus uitwrijven met een sponsje? Soort inkt?
    Het effect is top, want je kaart is schitterend!
    Lieve groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dat LEUK gedaan Martha....prachtig ziet het eruit.
    Ondanks het warme weer gaan we gewoon door he!
    Groetjes en geniet van het warme weer,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Purrrfect...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen

  4. Wat een prachtige kleuren, heel mooi gemaakt,
    en wat handig die zelf gemaakte tooltjes ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) zonnedagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee om op deze manier "tooltjes" te maken Martha. Je moet er maar opkomen. Je kaart is super, mooi die combinatie van zwart met die heldere kleuren, het zwart laat de kleuren nog meer spreken vind ik....toppie.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Martha jij hebt altijd van die geweldige ideeën.
    Een hele leuke kaart heb je gemaakt.
    Prachtig gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat heb je weer schitterend gemaakt Martha...een schitterend stukje kunstwerk...met je nieuw spulletjes ..lief van Richard om je zomaar van die leuke spulletjes cadeau te doen...


    Groetjes Rosina
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat super Martha en gave kleuren, ben benieuwd naar het volgende.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prima oplossing om tools in alle kleuren te maken, ik heb voor de Distress Ink, één tool en wissel steeds de sponsjes..
    Je hebt een prachtig kaartje gemaakt, mooie kleurtjes,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ook ik heb tools in alle kleuren en het werkt prima je hebt er een mooi kaartje mee gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gaaf kaartje heb je gemaakt, de kleuren zijn idd prachtig, wat een goede tip! Dank daarvoor :) Nog gefeliciteerd met je jubileum!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Martha,
    wat een leuk kado heb je gekregen en wat een leuke kaart heb je ermee gemaakt ! Nog gefeliciteerd met je jubileum,
    groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!