Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

woensdag 30 september 2015

de efteling...

wij hebben deze week samen vakantie,
tijd voor leuke dingen!!!!
Afgelopen maandag zijn we naar de Efteling
geweest, dit doen we elk jaar!


zo leuk en gezellig!!!


we zoeken thuis uit 
waar we het liefste heengaan...
dat was dus als eerste 
de FATA MORGANA


daarna gewandeld door het sprookjesbos,
gekeken bij het theater waar
een stuk werd opgevoerd voor de kinderen
door de sprokkelverhaalverteller...


 sprookjes blijven altijd aantrekkelijk,
Richard en ik houden van sprookjes,
dat is vast het kind in ons,
hier kijk ik naar Klein duimpje...


nadat we lekker wat hebben gegeten,
zijn we naar "Raveleijn" gegaan,
een theaterstuk opgevoerd in een kasteel,
we zijn het er samen over eens,
dat we dit het klapstuk van de dag vonden!


als laatste hebben we nog genoten van 
de Droomvlucht

voor de kleinkinderen nog wat kleinigheidjes gekocht,
 daarna huiswaarts gegaan....


Het was een mooie dag,
heerlijk weer eventjes "kind"geweest!

Liefs en groetjes van Martha

8 opmerkingen:

  1. Gezellig Daatje en wat een heerlijk dagje uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het blijft ook zo leuk he de Efteling.....wat fijn dat jullie zo genoten hebben Martha!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super gave foto's Martha ik vind het ook geweldig in de efteling.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Martha,

    Gezellig hoor en het blijft altijd leuk de Efteling.

    Gr...Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat fijn dat jullie van een heerlijk daggie Efteling genoten hebben...En het weer hadden jullie ook mee...mooie foto's ook ....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, heerlijk zo'n dagje Efteling, toen ik nog in Brabant (Deurne) woonde, ging ik ook elk najaar met een van mijn dochters..
    Fijn dat jullie zo genoten hebben, leuke foto's
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha... ja, heerlijk een dagje Efteling!!!
    Wij genieten er ook altijd van.
    Hele mooie foto's heb je gemaakt, zo kun je er nu nog even van na-genieten, hihi.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk verslag van een heerlijk dagje genieten!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!