Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

vrijdag 4 september 2015

gekregen.......

we zijn naar Den Bosch geweest,
naar "de Kwast"en een terrasje gepikt

Richard heeft me blij verrast met...


PANPASTEL.....


deze kaart heb ik er mee gemaakt,
alles is gedaan met de Panpastel
behalve de vogels dat is een 
stempel van Lavinia
gemat op zwart en paars linnenkarton
basis kaart is van wit linnenkarton


de binnenkant voor wens

Wat gaat dat leuk zeg!!!
Het werkt superzacht en het vermengd heel goed,
daar ga ik veel plezier mee beleven!!!!

Wat ben ik toch een bofferd,
zomaar kado gekregen!!!!!!

Jullie mogen weer reageren!!!
Liefs en groetjes van Martha

7 opmerkingen:


  1. Heel gaaf hoor PP, en je hebt er een mooie kaart
    mee gemaakt ☺
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk zeg, dat je zomaar een cadeau krijgt en dan nog zo'n groot cadeau. Jaja Martha je bent inderdaad een bofkont.
    Je hebt de techniek al helemaal onder de knie, want je kaartje ziet er prachtig uit.
    Mooi gedaan.
    Lekkere pannenkoeken, ik heb er gisteren ook gebakken en de kleinkindjes maar smullen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel erg mooi Martha wat een bofkont ben je toch maar wel heel lief van Richard.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dan ben je aardig verwent en een heel mooi kaartje gemaakt .

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie set heb je gekregen en..al meteen een prachtige kaart gemaakt, echt heel erg leuk
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jee, waar heb je die man vandaan?? Wat een lieverd om je dat cadeau te doen! Mooi kaartje er meteen mee gemaakt. in prachtige tinten! Daar gaan we vast heel wat mooie creaties mee zien!
    Groetjes
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een bofkont zeg!
    Super lief kado.
    En wat een mooie stijlvolle kaart.
    Ziet er heel "rustig" uit. Mooie kleuren en helemaal af vind ik.
    Veel plezier met je panpastels, ik ben benieuwd naar de volgende creatie.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!