Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

dinsdag 8 september 2015

race in BASSE

afgelopen weekend zijn we in BASSE,
 in Steenwijkerland, geweest...



het was best een natte boel,
na die geweldige hoosbuien
en moeilijk  droog plekje te vinden,
waar we niet zouden wegzakken


dit zegt alles....


toch is het een geweldig mooi evenement
en dit ging gewoon door...
hier is het dorsen in volle gang...


prachtige oude tractoren om te bekijken ...


toen Richard moest gaan rijden
scheen de zon...


hij reed op de nieuwe ITELJET


klaar voor de start..
(rechts in de kant sta ik)


het ging snel en was spannend....


in actie....


door het ruitje kijkend...



de aankomst...


Saartje is veel binnen gebleven,
ze vond het te hard waaien,
dus lekker nestje op bed gemaakt...

We hebben weer een fijn weekend gehad,
ondanks de weersomstandigheden

Liefs en groetjes van Martha!

7 opmerkingen:

  1. Hoi Martha,
    Ja het was een nat weekend he....ook wij waren een weekendje weg....maar dan op de fiets ....dus doornat waren we!!! Maar het was gezellig. Jij hebt nog prachtige foto's gemaakt. Ik zag dat ik je vorig kaartje heb gemist....prachtig kaartje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat jammer dat het niet zo mooi weer was leuke foto,s groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk dat jullie zo genoten hebben.
    En Saar heeft gelijk, waarom zou je buiten gaan staan als het regent?? ;-)
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk weekend hebben jullie weer gehad Martha....En Richard ook weer een lekkere race gereden....maar ook onze hobby was in beeld zie ik wel...prachtig die oude lanz....dat is de mercedes onder de tractoren....maar ik zie op de achtergrond ook wel wat groens staan....en daar gaat mijn hart sneller van kloppen.....ieder zijn hobby hé Martha...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het was inderdaad vreselijk weer afgelopen weekend, gelukkig was het tijdens de rit droog en slim van Saartje, lekker binnen op bed, zou ik ook doen,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk verslag Martha! Zo te zien hebben jullie een leuk weekend gehad, jammer van het weer :(

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!