Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

maandag 14 september 2015

voor Daan

Daan is komende week jarig,
reden voor een kaart!


opnieuw de BIRD CRAZY stempel gebruikt,
* de achtergrond stempel van HERO-ARTS,
gestempeld met VERSAMARK
en bewerkt met PANPASTEL
 en verschillende blauwtinten,
* goed gefixeerd,
* daarna met een zwarte fineliner 
de bloemen benadrukt,
* op glad papier de BIRD CRAZY
gestempeld en ingekleurd met
*  INKTENSE POTLODEN
* touwtje gespannen en de pootjes erop getekend
* Tekststempeld van Joy en Sheena Douglass
* gemat op donkerblauw en lichtblauw 
kaartkarton,
* basiskaart is cremekleurig linnenkarton


close-up,
oja de oogjes heb ik met Glossy accent bewerkt


de binnenkant,
een soort van vakje gemaakt
met daarop de stempel 
en een tekststempel van JOY
en een label met wens

Jullie mogen weer keuren,
ik vind ze zo leuk die stempels ,
 het is knutselen met een grote grijns!!!!

Liefs en groetjes van Martha

7 opmerkingen:

  1. Daan mag zich gelukkig prijzen me zo'n mooie kleurrijke kaart. Knap gedaan Martha!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaart Martha
    wat een leuke achtergrond en ook de crazy bird is weer erg mooi en ..de binnenkant is..super,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kleurrijk kaartje Martha...KNAP gedaan...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je dat leuk gedaan Martha....ook de binnenkant ziet er prachtig uit!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind hem echt weer helemaal te gek! Wat een leuke kart voor Daan!
    Ik hou erg van deze kleuren bij elkaar. Toppie!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje, Martha.
    Lekker felle kleuren.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!