Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

donderdag 10 september 2015

voor Sanne

mijn collega Sanne is zaterdag jarig,
dit kaartje heb ik voor haar gemaakt...


onlangs heb ik de BIRD CRAZY stempels
gekocht, ik vind ze zo grappig...

* op een Manilla-tag stukjes boekpagina
gelijmd met Gelmedium,
* daaroverheen wat Panpastel gesponst,
* met struktuurpasta en een stencil
de bladeren geplaatst, ingekleurd met P.P.,
* het vogeltje gestempeld op glad papier,
uitgeknipt en ingekleurd met PP,
het hoedje heb ik erbij getekend,
de slinger en het hoedje ingekleurd met
 Spectrum noir alcohol stiften,
* wiebel-oogjes geplaatst....


de binnenkant met wens...

Zoals jullie zien,
worden de P.P. goed gebruikt!!!

keuren jullie maar weer!

Liefs en groetjes van Martha






11 opmerkingen:

  1. Grappig!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje voor je collegaatje gemaakt Martha, heel kleurrijk en een mooie en grappige vogelstempel ook
    Ook je technieken boek hieronder is geweldig leuk...
    groetjes en nog een fijne donderdag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Martha,
    je hebt een vrolijk kaartje gemaakt voor je collegaatje, grappige vogelstempel is dat,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah, je hebt ze de birds crazy. Leuk zijn ze hè. Weet je dat er ook dies van zijn, die wil ik ook heel graag maar is wel weer een rib uit je lijf.
    Leuke kaart heb je er mee gemaakt. Ik sta momenteel een beetje stil. Na 5 dagen Londen moet ik weer op gang komen.
    Fijn weekend en groetjes
    marja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een super gaaf kaartje ik zie dat jij de vogeltjes ook hebt Martha

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Matrha, ik vind dit een kei-leuk kaartje voor Sanne, prachtig gedaan!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, Martha, wie süß deine Karte ist.
    Das ist eine tolle Idee mit den bunten Fähnchen.

    Herzlichst Sophie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gave vrolijke kaart Martha wat zal je collega hier blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een enig kaartje heb je voor je collegaatje gemaakt! Lekker vrolijk.
    Ik vind het een toppertje!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!