Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zondag 20 september 2015

zeilen....

hoi hoi bloglezers,
allereerst wil ik 
GINY 
mijn nieuwe volger welkom heten,
dat we elkaar maar mogen inspireren!!!

de afgelopen week heb ik in mijn
"mooie zinnen boek"gewerkt
dit is het geworden,


de spreuk hoorde ik op de radio 
gezongen in een liedje...


* allereerst 2 pagina's aan elkaar gelijmd,
* daarna met Gesso ingesmeerd,
* de tekening gemaakt,


* ingekleurd met aquarelkrijtjes,
* harde lijnen vervaagd met de doezelaar,


het gaat er al een beetje op lijken...


* de tekst bewerkt in Word
*  op stickerpapier geprint...


close-up,
let op de naam van het bootje....
en het nummer op het zeil...


close-up van bootje
 "gisteren"




close-up van het bootje
"morgen"

klik HIER 
voor het liedje

Hoe waar is deze tekst,


Ik heb heerlijk in mijn boek
gewerkt en ben zeer tevreden met het resultaat!

Jullie mogen weer reageren!

Liefs en groetjes van Martha!

12 opmerkingen:

  1. Wauw, Martha.....wat geweldig mooi zeg.
    Wat kun jij mooi tekenen.
    Prachtig.
    En bedankt voor je lieve welkom.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi Martha, wat moet het heerlijk zijn om zo geweldig te kunnen schilderen! Prachtige zinnen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend MOOI Martha....het is een waar kunstwerkje


    prachtig!
    En de namen op de bootjes....heel erg leuk!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat heb je dit prachtig gemaakt Martha,
    erg mooi getekend en die tekst, zó leuk,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een kunstwerk heb je weer gemaakt in je spreukenboek...prachtig teken en schilderwerk....en ook de spreuken zijn SUPER....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De laatste tijd nog niet veel tijd gehad om te bloggen, maar we zijn weer bij.
    'k Zie weer hele leuke creaties van jou Martha.
    Allemaal heel mooi gedaan.
    De komende dagen zal het weer stil worden, want ik vertrek op vakantie.
    'k Bekijk je blogpost achteraf nog wel.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Martha,
    Ik vind dit een prachtige pagina van je boek. Zo waar de tekst. Er zijn natuurlijk een heleboel varianten op, maar in combinatie met je bootjes is het echt schitterend.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is prachtig en zo "waar". Wat een mooie tekst. Zoals jij het beschrijft zie ik je bijna zitten, zo heerlijk als je zo bezig kunt zijn. Ik ben de draad een beetje kwijt, dat heb ik altijd na de "camping zomer". Ik heb nu mijn spullen allemaal weer thuis en moet hier weer in het ritme komen.
    Daar heb jij geen last van zie ik wel.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Knap hoor!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauww Wat prachtig Martha, waarom ge je niet schilderen. Dat kan jij wast ook wel!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. schitterend Martha heb je prachtig getekend en gekleurd.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw wat kan jij mooi tekenen.
    Ik vind het heel erg mooi.

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!