Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zondag 13 september 2015

zelfgemaakte stempelhulp

ik heb nogal eens 
met stempelen,
 dat de afdruk vaag is,
of half is afgedrukt.
Het kan komen door het papier, 
maar ook dat ik niet genoeg druk geef...

om kort te gaan,
daar was ik wel klaar mee
en heb ik het volgende bedacht...


ik heb een stempelhulp gemaakt,
ik heb 2 nieuwe kunststof platen
van de BIG SHOT genomen,
deze met een kleine ruimte ertussen
met DUC-TAPE aan elkaar geplakt
met een permanente stift
lijnen getrokken
en zie daar mijn stempelhulp


klap de stempelhulp open
plak je stempelpapier op de hoekjes vast,
leg de stempel op de afdrukplaats...


klap de stempelhulp dicht
de stempel is nu op de juiste plaats...


klap weer open
en be-ink je stempel


klap weer dicht,
en wrijf er gelijkmatig overheen...


dit is het resultaat...

Ik ben er erg blij mee,
want stel...
je hebt een mislukte afdruk,
dan kun je opnieuw be-inkten
en je afdruk nogmaals maken,
op dezelfde plaats...

Hopelijk hebben jullie hier iets aan...
Liefs en groetjes van Martha

7 opmerkingen:

  1. Wat een super uitvinding Martha....ik heb het ook weleens....en dan kun je inderdaad opnieuw beginnen....grandioos!
    Ik las in je vorig berichtje dat je zo'n leuk feest hebt gehad.....wat leuk is dat he! Ze doen dan zo hun best voor je....prachtig!
    Groetjes en geniet nog lekker na,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat goed bedacht Martha. Dank je voor het delen...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Handig om zelf een stempelhulp te maken, bij mij gebeurt dat ook nog wel eens, kan dan weer opnieuw
    beginnen..
    Groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een super gaaf idee Martha, ja het komt toch wel eens voor en dan zal je zien is het meestal ook nog aan de voorkant.

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha die Martha,
    Heel handig bedacht! Jij bent niet alleen heel creatief, maar ook nog super inventief!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een goed idee weer. Wat ben je toch handig!
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!