Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zaterdag 24 oktober 2015

oefening.......baart kunst....

dat dit spreekwoord waar is,
zie je wel aan mijn resultaten

Ik ben bezig geweest met ogen en neuzen,
en ik ben er echt tevreden mee....


de oog-oefeningen...



voor aanzicht neuzen...


zij aanzicht neuzen...


opnieuw een gezicht getekend,
het mondje vind ik wel nog wat "zunig"
maar de rest vind ik goed gelukt
(zeg ik in alle bescheidenheid)

Dit weekend is het beurs in Gorinchem,
gisteren ben ik daar geweest,
met mijn vrijkaartje en briefje
( ben gesponsord door RICHARD)
natuurlijk meer gekocht als de bedoeling was
 hihihihi...


de envelop punch board
stond hoog op mijn lijstje
en heb ik besteld bij
AGUINIJ
wat word je  goed geholpen zeg!!!!

(  deze heb ik van RICHARD gekregen,
mijn kerstcadeau
 hij zei dat dit het  aller-allerlaatste kadootje
is voor dit jaar,
... hihihihi,
ik houd jullie op de hoogte)

Verder heb ik de nieuwste 
distresskleurtjes en wat Stazon gekocht,
ook nog wat stempels, papier, stansjes
 en wat lijm aangeschaft...

Wet je wat zo opvallend is, dat de sfeer 
op de beurs zo gezellig was,
ik heb leuke gesprekjes gevoerd met mensen ...

Ook was er een leuke mode-show 
van gehaakte en gebreide
artikelen...

Om kort te gaan,
ik heb genoten....

Jullie mogen weer reageren,
vooral op mijn teken voortgang!!!

Liefs en groetjes van Martha

12 opmerkingen:

  1. Hallo Martha,
    Nou....jij hebt goed geoefend zeg! Vooral de zijaanzichten van de neuzen zijn heel erg goed getekend! En wat heb je leuke spulletjes gekocht....daar ga je vast en zeker hele mooie creaties mee maken!
    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat heb je goed getekend Martha je bent goed bezig geweest.
    mooie spulletjes heb je gekocht daar zien we weer mooie dingen mee verschijnen.

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het is je schitterend gelukt Martha om die ogen en neuzen te tekenen....en ook het hele gezicht is super mooi gedaan...
    Leuk ook dat je naar Gorinchem geweest bent.je heb zeker hele mooie spulletjes gekocht...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gaaf getekend!! super.
    inderdaad de mond is wat te fijntjes, maar los daarvan is die mond prachtig getekend. knap!!!
    trouwens waarom moet het perfect zijn. Jouw gezicht heeft wel wat. leuke uitstraling. Ik vind de mond niet storend. Eigenlijk niets meer veranderen.
    wat leuk dat je spulletjes hebt gekocht. dus een hele leuke dag. Ook lief van je man om je iets te geven.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Idd super goed gelukt maar ja, je hebt talent dat wist ik al :) en wat fijn dat je zo genoten hebt op de beurs, leuk spulletjes heb je gekocht en gekregen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Daatje,
    wat ziet het er goed uit zeg! De ogen en de neuzen...heel mooi. Ook het gezicht, hoor! Er zijn ook mensen met zuinige monden!
    Fijn dat het zo goed was op de beurs. Altijd leuk als de sfeer okee is.
    Mooie aankopen en het allerlaatste kadootje van dit jaar...ja, hou ons maar op de hoogte! ;-)
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Martha, knap zoals je met tekenen aan het oefenen bent. Het gezicht vind ik heel goed gelukt, gezichten zijn er toch in alle soorten en maten..;p
    Ik ben vandaag op de beurs geweest en ben er ook enthousiast over. Ook wel (te) veel uitgegeven maar ach...de volgende beurs voor mij is pas in het voorjaar dus ik moet even door...hihi..
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Martha,
    je ogen en neuzen zien er prachtig uit..je hebt een mooi gezicht getekend..
    Wat heb je leuke spulletjes gekocht, ik ben ook klant bij Aguinjij een fijne (web) winkel is dat..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Martha.
    Nou zeker goed geoefend en zeker goed gelukt.
    Ik doe het je niet na.
    Je hebt ook leuke spulletjes gekocht.
    Hihihi kun je weer even voort.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat is weer erg knap gedaan Martha, het ziet er mooi uit. Leuk dat ook hier mee bezig bent, ik heb dat allemaal aan de kant geschoven, had er geen zin meer in maar het kan wel heel ontspannend zijn om aan zo iets te werken.
    Je vroeg wat de glimmertjes waren op mijn kaart voor Jesse, dat zijn lovertjes of, als je het deftig zegt, sequins. Ik vond het een beetje overdadig maar kon ze er niet meer af halen.
    Fijne zondag nog en groetjes
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het gaat inderedaad al een stuk beter. De ogen en neuzen zijn mooi getekend. Bij het gezicht is de mond idd een beetje klein, maar er zijn mensen met een kleine mond, dus dat is nog niet zo raar. Blijven oefenen maar zou ik zeggen!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow Marta , je moet echt gezichten gaan tekenen, je werkstukjes zijn fantastisch goed geslaagd, en je gezicht super!!! Ik verwacht echt nog veel meer van dit , want je hebt echt talent!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!