Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

dinsdag 19 januari 2016

gestempeld....en een beetje winter



mijn collega voelt zich niet zo goed,
reden voor een kaart...


deze kaart is gestempeld met waterkrijtjes,
heel erg leuk om te doen
de tekst is van Different Colors,
wat pailletjes en lijntjes maken het af
alles gemat op zwart, groen en wit kaartkarton

In tegenstelling met het noorden van ons land,
komen wij er toch wel goed vanaf,
wat het weer betreft....
Toch een aantal mooie plaatjes gemaakt....


het watertje waar ik elke morgen langs fiets....


daar staat mijn trouwe fiets...


Saartje is dol op deze kou,
we hebben haar expres niet geknipt,\
dus ze kan wel tegen een beetje kou....
Normaal fiets ik op dit pad dwars door het weiland,
maar het zijn allemaal bevroren rullen en gaten,
dat durf ik nu niet aan....

Vorige week ben ik midden in een grote plas blubber gevallen,
koud dat ik was en vies....
en een grote blauwe plek op mijn knie....

vanaf morgen lopen de temperaturen weer op,
hoorde ik op het nieuws....

Ik groet iedereen in blogland
veel liefs van Martha!


12 opmerkingen:

  1. Wat heb je prachtige foto's gemaakt Martha....en ook je kaartje is heel erg leuk. Mooie techniek heb je gebruikt.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooi kleurig kaartje Martha. prachtig gedaan !!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi is je kaartje en je foto's je woont in een mooie omgeving . Sterkte met de blauwe plek

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Martha,
    wat lief weer van je om een kaartje voor je collega te maken! Heel mooi gedaan! En je foto's zijn ook top. Kan me voorstellen dat je even niet over die dijk ging. Zaterdag wordt het alweer 6 graden en volgende week 9...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Martha,
    vanmiddag is hier nog best veel sneeuw gevallen, maar volgens mij vriest het nu niet meer...weer even genoeg gehad..
    Leuke oppepper heb je gemaakt voor je collega, mooie bloemen en tekst..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vrolijk kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kleur groen! Mooie kaart gemaakt met die bloemen. Waterkrijtjes...die ken ik nog niet.
    je omgeving is mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Martha,
    een heel mooi kaartje, winters met toch al een lentetintje ! En je foto's zijn supermooi ! Groetjes,
    laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. een mooi bloemenkaartje Martha en gave joude foto's.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een mooi kaartje, wat een mooie kleuren groen. Je foto's zijn ook prachtig.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lieve collega ben jij, je kaartje ziet er heel mooi uit en zal zeker gewaardeerd worden, en ja de winter is in het land, mooie foto's heb je gemaakt!!

    Groetjes
    MAria

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow wat een prachtige kaart,erg mooi die bloemen, daar zal je collega blij mee zijn geweest. Leuke techniek, zal ik ook eens gaan proberen.
    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!