Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zondag 28 februari 2016

tekenen en schilderen met Panpastel....

ik wilde dit toch eens proberen,
en het is gelukt,
eerst een tekening gemaakt met een wit krijtje op
Canson Me-Teintes papier,
daarna ingekleurd met PANPASTEL,
de accenten en lijntjes
 heb ik met pastelpotloden gezet,
dit is het geworden


ik heb geen foto's gemaakt
tijdens het tekenen en schilderen
De bloem heb ik nagetekend van een foto
die ik vorig jaar 
eens heb ik gemaakt,
het is een wilde roos die in het bos groeide,


de kleur heb ik wat aangepast,
zoals jullie zien...


omdat panpastel lichtgevoelig is,
heb ik de bloem ingelijst,
maar ik kon het slecht op de foto krijgen,
vanwege de lichtweerkaatsing...
maar goed het origineel staat bovenaan

Richard was er helemaal blij mee,
hij hangt em in zijn werkkamer!

Ik ben er ook heel trots en tevreden mee...
eerlijk gezegd had ik niet verwacht dat het
resultaat zo zou worden!

jullie mogen je mening natuurlijk weer geven!
Liefs en groetjes van Martha


11 opmerkingen:

  1. Dat heb je weer geweldig mooi gedaan Martha. Knap hoor!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. SCHITTEREND Martha! Wat heb je er veel werk aan gehad....maar het resultaat is werkelijk prachtig! En leuk dat Richard er zo blij mee was!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is het mooi geworden Martha,
    prachtige kleuren, helemaal top!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een pracht werkje, zo ingelijst een echt kunstwerkje Martha!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. je hebt weer goed je best gedaan Martha heel mooi
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat heb je dit weer knap gemaakt groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, wat heb je dit prachtig gedaan. Wat knap dat je zo'n bloem zo mooi kan na tekenen.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende kaart Martha, prachtige bloem, echt supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende bloem heb je dat mooi nagetekend en prachtig ingekleurd...het lijkt net een foto, zoooo mooi.en leuk dat Richard hem ook prachtig vindt...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. 'k Sta al wat creaties achter, maar eens gaan scrollen. Mooi werk Martha.
    Prachtig gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wowowowow, wat heb je dit prachtig gedaan, heel mooi die fel gekleurde bloem op de zwarte achtergrond, je bent een echte artieste!!!

    Groetjes en geniet!!!
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!