Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

vrijdag 25 maart 2016

Voor Daphne...

afgelopen week was 
DAPHNE jarig
reden voor een kaartje nietwaar,
ga gerust eens kijken op haar blog,
zij maakt zulke leuke creaties, 
en haalt bij de kringloop leuke dingen en pimpt ze dan op, 
heel leuk allemaal
Dit heb ik voor haar gemaakt!


allereerst moet ik vertellen 
dat ik een "echte" Gelliplate heb aangeschaft,
een kleine ronde,
en ik moet eerlijk bekennen, 
werken met inkt gaat hier stukken beter op,
 dan op een handgemaakte,
met acrylverf maakt het geen verschil

wat heb ik gedaan...
ik heb met distressinkt over de gelliplate gerold,
met stempels en memento inkt 
wat afbeeldingen geplaatst
daarna met zwarte Versafine inktg
de elfjes van Lavinia gestempeld

De randen met distressinkt en memento inkt gesponsd
alles gemat op zwart en wit kaartkarton


dit is de binnenkant

De kaart is op de post gedaan en 
hopelijk vind Daphne em mooi!
Nu zijn jullie weer aan zet!
Liefs en groetjes van Martha

11 opmerkingen:

  1. Nou, ik weet zeker dat ze hem mooi zal vinden. Wat een "plaatje" Martha en ik zal er zeker van meegenieten. Lief van je om haar een kaartje te sturen, dat stelt ze zeker op prijs.
    Fijne paasdagen en groetjes
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Martha,
    wat een prachtig kaartje heb je voor Daphne gemaakt...heel mooi die achtergrond gemaakt met een gelliplate en daar die leuke stempels op een top kaartje...maar ik heb meer leuke creaties gemist zie ik wel ...zeker de vorige voor Richard is super leuk met een schitterende tekst erop...

    groetjes en hele fijne paasdagen
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schitterende kaart en prachtige stempel Martha.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die lavinia stempels zijn zo gaaf.. heb ze nog niet.. maar als ik dit zo zie??? Heel gaaf gemaakt en gefelicteerd met Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat MOOI gedaan Martha....wat een werk heb je eraan gehad!
    Ook je creatie voor Richard is schitterend....ik had hem gemist zag ik. Wat fijn dat je je praktijkexamen zo goed ebt gedaan....proficiat...dat heb je mooi gedaan!
    Groetjes en hele fijne paasdagen,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt een prachtige kaart gemaakt voor Daphne, mooie achtergrond is dit..Ik heb op de beurs in Zwolle een demonstratie gezien met de Gelliplate..heel mooi effect geeft dat werken met Distress..
    wens je fijne paasdagen,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat gaaf Martha.
    Een super mooie kaart heb je voor Daphne gemaakt.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. IK heb hem in het echt gezien!!
    hij is prachtig Martha!
    Fijne dagen en groetjes
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou en of ik hem mooi vind!!
    In het echt is hij NOG mooier dan op de foto.
    In het echt zie je nl dat je de vleugeltjes van de elfjes hebt aangezet met glitter (Inkt??)
    En d ekleuren zijn ook heel mooi.
    Mijn moeder (Marja) en ik hebben hem gisteren al eens goed bewonderd samen.
    Dank je wel Martha, heel lief van je.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!