Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

donderdag 7 april 2016

onder water

nog steeds geen genoeg van de Gellilate,
heb inmiddels een rechthoek erbij, 
deze heb ik van Richard gekregen,
ik heb mijn zelfgemaakte natuurlijk ook 
en die gebruik ik wel, 
maar ik kan er niet met distressinkten op werken,
de zelfgemaakten zijn namelijk poreus....
Dit heb ik gemaakt...


een achtergrond gemaakt op de 
Gelliplate,
met stencils, stempels en
 Memento inkten en Distress inkten
Op de kaart gedroedeld
met zwarte en witte acrylstiften,
alles gemat op zwart linnenkarton,
de basiskaart is van wit kaartkarton,


de waterbelletjes en de vis
heb ik bewerkt met een glitterpen
in de close-up zie je de glinstering


en niet te vergeten de binnenkant

Heerlijk het knutselen
tussen al de werkzaamheden door....

Ik zag dat ik er een nieuwe volger bij heb,
welkom Miranda,
helaas heb ik geen blogadres  van je kunnen vinden,
maar hopelijk kun je genieten van de creaties!!!

Graag zie ik jullie mening weer!!!
Liefs en groetjes van Martha!

12 opmerkingen:

  1. Geweldig mooi gemaakt Martha.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Martha,
    echt supermooi, wat een leuke achtergrond en prachtige stempels heb je gebruikt..
    Ga maar lekker door met de gelli plate,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat lief van Richard om een gelli plate cadeau te doen...en je heb er weer een schitterend kaartje mee gemaakt
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart weer Martha, mooie achtergrond, stempels en vooral de kleur, toppie!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gaaf gedaan Martha....prachtige kaart
    Groetjes diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah, wat mooi weer! Prachtige kleuren en heel toepasselijk die vis!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart en kleur Martha en wat jammer dat je niet naar het AS kunt gaan :(

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi Martha, prachtige kleuren. Wat een lieve man heb jij zeg (ik ook hoor trouwens)leuk om jouw creaties met de gelli plate te kunnen bewondeen. Bij mij is het nog steeds een "strijd". Ik heb nu de mixed media plate van Nellie Snellen gekocht, die is dunner en ik ben er nog mee aan het experimenteren.Het eerste ligt al in de prullenbak. ha, ha.
    fijne weekend en groetjes
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gave kleur en super mooi weer gemaakt met de gelliplate, Martha!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk wat je alles met de gelliplate kunnen. Je heb een oog voor fijnere details. vind ik echt leuk te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt er echt een grote hobby bij, met die gelli plate!
    Mooi hoor, ik kijk telkens weer mijn oen uit.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!