Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

donderdag 12 mei 2016

terug van weggeweest

wij zijn een klein weekje weggeweest,


met de caravan op pad 
naar..

Laaghalerveen, vlakbij Assen,


Richard heeft op het circuit gereden


en ik ben gaan fietsen...


fietsknooppuntennetwerk gevolgd


door herinneringskamp Westerbork gefietst,


het was net 4 mei dus was ook zeer toepasselijk...


mijn tocht ging door zeer gevarieerd landschap
van koolzaadvelden tot


mooie bospaadjes....


natuurlijk onderweg een ijsje eten...
Saartje zit al geduldig te wachten...


na zo'n 60 kilometer waren we weer thuis
 bij de boerderij en 


caravan...


de volgende dagen ook weer veel gefietst,
maar nu wel samen...


ook de Drentse hooglanden zijn erg mooi!!!


nog naar een klein foto tentoonstelling gaan kijken
over het voormalige TT gebeuren...


wij in de bloempjes...


nog wat genieten bij de caravan...


samen papje eten....

We hebben echt prachtig weer gehad
en echt genoten!!

Liefs en groetjes van Martha!

9 opmerkingen:

  1. Hoi Martha,
    jullie heb echt wel geboft met 't weer, het was hier in Drenthe stralend weer..
    Mooie fietstocht heb je gemaakt samen met Saartje..mijn dochter heeft ook een fietskrat voor op de fiets, kan Luca ook lekker mee fietsen..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke vakantie hebben jullie gehad Martha....heerlijk genoten zo te zien van je fietstochtjes met Saartje erbij...en het weer was natuurlijk geweldig daarvoor

    hele leuke foto's zijn het...leuk dat je ze met ons wil delen
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo te zien hebben jullie een heerlijk vakantie weekje gehad Martha....leuke foto's!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dat ziet eruit als een leuke vakantie! welkom thuis. groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet erg goed uit.
    Heerlijk zijn die dagen.
    Ik noem dat "Bonus" dagen, je plant niet zoveel, maar ze zijn toch heel mooi en waardevol.
    Geniet van het leven, nou dat doen jullie wel.
    Lieve groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk fotoverslag heb je voor ons gemaakt! EN wat hebben jullie lekker kunnen ontspannen. Nu er weer tegenaan!
    Geniet nog maar lekker even na.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Martha,
    Wat een leuke tijd had jullie.
    Westerbork is zeer indrukwekkend. Ik stond met tranen in mijn ogen toen ik naar de namen en leeftijd op de steentjes keken.
    Ook leuk dat je weer veilig thuis is gekomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat fijn dat je een mooie tijd hebt gehad mooi foto's weer Martha
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo leuk m te zien dat jullie weer genoten hebben van jullie weekendje weg! Liefs, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!