Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zaterdag 25 juni 2016

de race in Gramsbergen

zoals ik in het vorige bericht vertelde,
zou ik nog een bericht plaatsen
 over de race in GRAMSBERGEN.

Daar is het altijd zo gezellig,
allereerst gaan de rijders in colonne naar het dorp
en worden onder het genot van een bakske koffie,
 alle motoren gekeurd.

toeschouwers in overvloed...


 Richard op weg...


Doris en Ton zijn speciaal gekomen om
de monteurs van Richard te zijn,
de motors zijn heerlijk vertroeteld...


zodat Richard zijn rit goed kon gaan rijden


en daar ging het heen...


deze vind ik erg mooi....


3 op een rij en de jacht is geopend...


Richard had 2 motoren meegenomen,


de ITELJET


en de MALANCA


en uiteindelijk ook nog de eerste prijs behaald...


Het was een superleuke dag, zo gezellig !!!

( in dit filmpje wordt Richard geïnterviewd door Gert Vogelzang)

Jullie mogen weer meegenieten van ons racedagje!
Liefs en groetjes van Martha

5 opmerkingen:

  1. Wat leuke avonturen hebben jullie altijd. Veel geluk met de 1st plaats... Ook blij dat je weer terug bent.

    groetjes
    Sandie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja oosten van het land...zo gemoedelijk! Leuk verslag. EN proficiat met de eerste plaats!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sjonge, ik vind die Richard van jou maar een stoere man!!
    En, inderdaad, die ene foto is ech heel gaaf, kun je zo een mooie scrap van maken.
    Leuk, dat ook jij altijd zo geniet op dit soort dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Martha,
    wat een leuk filmpje op you tube ik heb het helemaal af gekeken..
    Mooie foto's heb je gemaakt, ik vind het zó leuk de stoere winnaar en dan Saartje,ook heel trots er bij..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lijkt me heel leuk maar voor mij een ietsjes te gevaarlijk , mijn oudste zoon heeft ook een motor om naar het werk te tjezen en ik hou altijd mijn hart vast en hoop dat hij nooit een accident zal hebben!! Leuk om naar te kijken zou ik zeggen maar niet om te doen, sorry hoor!!( nee, ik ben niet zo stoer!!)

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!