Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

vrijdag 22 juli 2016

rozen....

hoi hoi...
daar ben ik weer,,,,
ineens zijn we twee weken verder, 
gezien mijn vorige blogbericht...
Veel gedaan, lekker buiten geweest
veel gewerkt, maar niet aan bloggen toegekomen.
Richard en ik zijn  vorige week wat daagjes naar Limburg geweest
dit in combinatie met een race,
het was op een leuke camping in Weert.
Ik heb daar wat zitten tekenen en kleuren
met alcoholmarkers en aquarelpotloden...
Dit is het resultaat...


op aquarel papier getekend  en ingekleurd


gemat op zwart en wit linnenkarton


foto's maken lukt niet zo goed momenteel,
binnen is het te donker, buiten vaak overbelicht...

Richard heeft afgelopen zondag in Haler gereden


de start


best moeilijk parcours


de jacht is weer begonnen...


maar toch weer derde!!!

In de morgen heb ik lekker gefietst 
zelfs naar Belgie geweest,
het was een heerlijk tochtje!

Wij hebben een geweldig lang weekend gehad,
gelukkig was het toen nog niet zo heet zoals het nu is!
Wat hebben we een zomertje he,
echt genieten,
ben wel veel buiten, lekker fietsen 
of lekker op het bankje wat zitten lezen of haken,
het bloggen is nu echt op een wat lager pitje...

Iedereen een hele fijne tijd en tot snel!
Liefs en groetjes van Martha!

8 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaartjes Martha ! Jullie hebben een leuke vakantie gehad zo te zien !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marthe,
    Is goed gelukt met de kaart.
    Maak je niet zorgen met de foto's want ieder een heeft dat probleem. We zijn per slot van zaken geen Professionele studio (hahahah) dat is wat dit leuk maakt.
    Gefeliciteerd met de derde plaats van Richard.
    Mooie weekend voor jullie verder.
    groetjes
    Sandie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie rozenkaartjes heb j gemaakt Martha, lekker genoten van 't mooie weer, leuke foto van Richard mét Saartje,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat MOOI je rozenkaartjes Martha....prachtig getekend en ingekleurd!
    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je die rozen mooi getekend én ingekleurd Martha. Ontzettend knap vind ik dat. Groot gelijk om te genieten van de zomer, we hebben er lang genoeg op moeten wachten :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je weer fijn bezig geweest.
    2 hele mooie kaartjes zijn er uit je creatieve handjes ontstaan.
    En het vast weer leuk om zo een paar dagen er op uit te zijn.
    Wij hebben in België ook een Weert en dat is hier maar enkele kilometertjes van bij mij.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. en wat een prachtige resultaten Martha, super weer. en gave actie foto's
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja heerlijk, eindelijk zomer en zo te te zien en te lezen genieten jullie hier volop van! Mooie kaarten heb je op de camping gemaakt, ik bewonder je kleurkunsten!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!