Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

vrijdag 21 oktober 2016

condoleance kaart

hoi hoi allemaal,
allereerst wil ik iedereen bedanken 
voor de altijd zo leuke reacties 
op mijn blogberichtjes,
mag ook weleens gezegd worden!

De afgelopen dagen beetje aan het spelen
geweest met Versamagic chalk inkt,
deze kaart heb ik er van gemaakt...


op glad papier met een sponsje verschillende
kleurtjes inkt aangebracht.
daarna een stencil neergelegd 
en met witte inkt in de cirkeltjes gesponst,
dit is de zogenaamde Bokeh techniek....
Een zachtgroen frame uitgestanst met 
een Crealiesmal...
De bloem gemaakt
en gekleurd met dezelfde kleurtjes inkt
en bewerkt met een glitterpen
De tekst gestempeld met grijze inkt,


de binnenkant met label voor wens...

Deze kaart is voor mijn voorrraad,
hopelijk heb ik hem niet zo snel nodig...

Natuurlijk mogen jullie weer vertellen wat je ervan vindt!
Liefs en groetjes van Martha

9 opmerkingen:

  1. een prachtige kaart en een hele mooie achtergrond Martha

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Martha. Nooit makkelijk om een kaart te maken voor iemand die verdrietig is. Daarom is dit juist leuk wanneer je iets voor je voorraad maken. Slim bedacht. Is wel grappig want ik ben bezig met iets soortgelijks...
    Groetjes
    Sandie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi!! En wat heb je mooie kleurtjes gebruikt. Zo zacht van uitstraling.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie achtergrond Martha. Je hebt gekozen voor mooie zachte kleurtjes en dat geeft een heel mooie uitstraling aan deze kaart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi Martha ! Ik duim mee dat je hem niet snel nodig hebt !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Martha,
    ik zie plotseling overal kaarten met de Bokeh techniek, jouw kaartje is ook erg mooi, zachte kleurtjes, bloemen die er perfect bij passen, heel mooi gemaakt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi, een condoleance kaart in deze kleuren!
    Ik vind zelfgemaakte kaarten sowieso altijd veel mooier, maar voor een condoleance helemaal......dan kun je vaal veel beter laten weten dat je met iemand mee voelt.
    Kortom, mooie kaart, die hopelijk nog lang in je voorraad mag blijven.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Martha,
    Wat een ga kaartje heb je gemaakt. Ik hou erg van condoleancekaarten in andere kleuren dan zwart of grijs. Dit vind ik een heel mooie kleur.
    Ook dat achtergrondje is heel mooi gemaakt.
    Jij ook bedankt voor jouw bezoekjes aan mijn blog. Waardeer ik ook zeer!
    Groetjes en werk ze in je vakantie.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi is dat bokeh effect op je kaart. Het is geen traditionele condoleancekaart, maar die vind ik vaak zo deprimerend, deze dus niet. Mooi ook is de binnenkant!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!