Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zaterdag 10 december 2016

eet smakelijk...

hoi hoi allemaal....
mooie tijd is het toch zo rond de kerst,
inmiddels hebben we het huis wat versiert,
met lichtjes en wat kerstdingetjes,
een ieniemini kerstboompje op het dressoir
en wat heerlijk aan het kokkerellen geweest,
daar heb ik wat foto's van gemaakt
 die ik wil delen met jullie...


allereerst een heerlijke pan erwtensoep gemaakt,
heerlijk met roggebrood en spek...


een dag erna een eigengemaakte pizza,
 de bodem gemaakt van bladerdeeg
 besmeerd met zongerijpte tomaatjes tapenade,


in de wok wat gehakt rul gebakken,
en champignons, paprika, courgettes
 en wat rode ui toegevoegd,
dit op de pizzabodem geplaatst,
de damp komt er nog vanaf...


wat tomatenplakjes, schijfjes courgette erop 
 dit alles bestrooien met geraspte oude kaas
en hup de oven in...


na ongeveer een halfuurtje is dit het resultaat...
eh er is een hap uit....
(wie zou dat gedaan hebben)

Wij hebben er van gesmuld....

Tijdens het koken ben ik aan het tekenen 
en aquarelleren gegaan,
morgen zal ik het resultaat laten zien...

Liefs en groetjes van Martha!



7 opmerkingen:

  1. Wow....dat ziet er allemaal heerlijk uit Martha.....perfect voor dit weer!
    Groetjes en eet smakelijk,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nouuu dat ziet er allemaal lekker uit krijg alweer honger bij het zien hahahahaha
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er allemaal heerlijk uit en zal ook vast zo gesmaakt hebben!

    Je doosjes eronder zijn erg mooi, heel fijn als je dit krijgt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mmmm... pizza, wij hebben vanavond ook pizza gegeten. zelf gemaakt door mijn man..De snert ziet er ook heerlijk uit,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo joh, das ook creatief. IK krijg gewoon trek ervan. Ben b enieuwd naar je tekeningen en aquarellen. Tot morgen dus.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mmmm, dat ziet er lekker uit zeg.
    Vooral die pizza, mmmm, krijg er trek van.
    Dat doe ik ook zo graag, kokkerellen!!
    Heerlijk in de keuken, nieuwe ideeën opdoen via internet en dan lekker "freubelen" met de ingrediënten!
    Die pizza ga ik ook eens maken, goed idee.
    Enne....vraag Saartje eens naar dat stukje, ik verdenk haar ervan 😉

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!