Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zondag 4 december 2016

memo zakboekjes

Hoi hoi allemaal,
daar ben ik weer,
 de afgelopen week niet aan bloggen toegekomen,
vanwege school, werk en vergaderingen,
maar wel heerlijk tussendoor geknutseld.
Onderstaande boekjes heb ik gemaakt voor Doris,
een verjaardagskadootje en voor mijn
jongste dochter Martine,
omdat ik heerlijk ben wezen eten bij haar....


deze is voor Doris,
de basis van het boekje is van kraft,
bekleed met mooi DP,
het label heb ik zelf geschreven,
met handlettering techniek


de binnenkant,
hierin zit een notitieboekje,
met een potlood,
een label met vakje,


close-up van het handletteren,
zo leuk om te doen!


ik heb een sleuf gemaakt in het DP,
waar de achterkant van het notitieboekje in past,
zo kun je wisselen van boekje...


de achterkant met mijn naamlabel,
het boekje sluit met een lintje


dit boekje is voor Martine,
opnieuw handletteringtechniek gebruikt


de binnenkant,
op het boekje heb ik een afwrijfplaatje
 gebruikt van de Action,
ook weer een potlood 
en een label met vakje


hier is de tekst te lezen...


de achterkant met naamlabel,
dit boekje sluit met een touwtje...

Ze waren erg blij met hun boekjes,
ik heb een patroontje getekend,
wat ik graag met jullie wil delen


hopelijk is het goed te zien.

Was heel leuk om te maken,
nu mogen jullie je mening weer geven!

Liefs en groetjes van Martha!


8 opmerkingen:

  1. wat heb je dat toch weer prachtige gemaakt Martha

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige persoonlijke kadootjes heb je er weer van gemaakt en zooo compleet, gaaf!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige persoonlijke kadootjes heb je er weer van gemaakt en zooo compleet, gaaf!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Martha,
    Wat een enige boekjes heb je gemaakt. Zo persoonlijk en je kunt zien dat je er veel tijd aan besteed hebt. Dat vind ik altijd de meest waardevolle kadootjes. Leuk dat jij ook aan het handletteren bent. Ik hoop binnenkort wat meer tijd te hebben om te gaan uitproberen en oefenen. Misschien na Oud en Nieuw. December is gewoon te druk om rustig een poos te gaan zitten..
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Martha,
    je hebt 2 prachtige boekjes gemaakt,heel erg mooi met handlettering, leuke labels, alles heel mooi aangekleed,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie dingen heb je de laatste tijd weer gemaakt Martha , dit zakboekje vind ik gewoon schitterend!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohhhhhhhh wat leuk!! Enndat handlettering, ook zo mooi. Daphne en ik zijn er ook een beetje mee bezig maar het kost zo veel tijd dat oefenen.
    Dit geeft ons denk ik weer inspiratie.
    Dank voor het delen.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!