Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

maandag 12 december 2016

nog een aquarel, winters pimpelmeesje

Ja , ik ben lekker op dreef
met mijn verf en penselen...
Mijn plan is om van de aquarellen
 kerstkaartjes te maken....


dit heb ik gemaakt,
een pimpelmeesje in de winter
het sneeuw op de tak is sneeuwpasta,
dat effect vond ik wat mooier....
de sneeuwvlokjes zijn spetters uit mijn
Sharpie-pen


ook hier ben ik weer geïnspireerd door het internet,
even saampjes op de foto


en net als bij het vorige blogbericht,
heb ik deze aquarel ook ingescand,
ik vind het echt een mooier resultaat
 in plaats van een foto...


Hopelijk vinden jullie het weer mooi!
Liefs en groetjes van Martha!

7 opmerkingen:

  1. Ohhh zoooo schitterend zeg ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Hert-rendier-ree}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow Martha, zo mooi! Prachtig gedaan, echt m'n complimenten! Liefs, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sorry Martha, ik ben met deze dagen wat minder actief op blog, maar ik heb toch even zitten scrollen hoor en leuke dingen gezien.
    Zelfgemaakte kerstkaarten zijn mooier dan aangekochte, maar als je ze dan nog zelf kan tekenen zijn ze nog veel mooier.
    Straks kan jij pareltjes verzenden.
    Ze zien er prachtig uit.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heel erg mooi is dit, het is een woord super..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauwww prachtig Martha, degene die zo'n mooi exemplaar boft maar!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig Martha, een prachtige koolmees heb je geschilderd. Top!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er bijna echt uit. Alsof je dit zo aan kunt raken. Goed gelukt!! Je bent wel gezegend met aquareltechniek.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!