Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

dinsdag 27 december 2016

Voor Bonny

hoi hoi allemaal,
daar ben ik weer, ik heb een week niet geblogd,
geen gelegenheid gehad....
De kerstdagen hebben Richard en ik mogen werken,
het viel een beetje vervelend dit jaar,
 Richard had ochtenddienst en ik had avonddienst
en dat drie dagen achter elkaar..
Vandaag zijn we samen een dagje vrij 
en daar genieten we dan maar dubbel van....

ben wel lekker bezig met het oefenen van 
handletteren, is echt ontspannen om te doen,
deze kaart heb ik ermee gemaakt...


op oudjaarsdag is Bonny jarig,
ik ben geïnspireerd door een tijdschrift
wat ik onlangs heb gekregen,
Cards en  scraps special,
De basis is een kraftkaart,
dan een zwarte mat,
 DP van MD
de letters heb ik geschreven met 
witte inkt en een kroontjespen


even een close/upje


dit is de binnenkant...

Ik ben tevreden met dit resultaat,
jullie mogen weer reageren...

Veel liefs van Martha!

11 opmerkingen:

  1. een prachtige kaart Martha mooi die handlettering.
    wat jammer dat je niet veel tijd met elkaar hebt door kunnen brengen maar dat zal vandaag wel ingehaald worden.

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi zeg Martha ! Erg tof gedaan ! Het boek staat ook nog op mijn lijstje om daaraan te beginnen.
    Ja dat is inderdaad niet zo gezellig met de feestdagen als je met verschillende uren moet werken ! Geniet dan vandaag maar van jullie dagje samen !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart met die banners en de handlettering. Dat wit op zwart geeft een beetje een schoolbord-effect en dat vind ik wel stoer staan.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Martha,
    mooi papier en de labels zien er erg mooi uit met de handlettering..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je dit mooi geschreven Martha en het staat prachtig op deze kaart.
    Mooi gedaan.
    De kerstkaarten zijn ook allemaal prachtig.
    Ze zullen de huiskamers mooi versieren.
    Nog een fijne jaarwisseling en een gelukkig, gezond en creatief 2017 toegewenst.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is handlettering toch mooi ....ook bij jou is het goed gelukt Martha....prachtig kaartje is het geworden! Wat sneu dat jullie allebei moesten werken met de kerst dan geniet je dubbel van een dagje vrij!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi Martha dit kaartje voor Bonny...prachtig die handlettering...staat ook op mijn to-doo lijstje om eens te gaan proberen...

    liefs Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig Matha, dat vergt heel wat oefening voor je dat zo goed kunt als jij, top !!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtige kaart Martha. Wat leuk dat je zo enthousiast bezig bent met het handletteren.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Martha, handlettering maakt een kaart echt speciaal en persoonlijk. Ook omdat je dan kunt zeggen wat je in je hart voelt, en dat is niet altijd mogelijk met stempels, want dat blijft toch de woorden van een ander. Top gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!