Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zaterdag 18 maart 2017

Voor Daphne...

vorige week vrijdag was Daphne jarig,
dit kaartje heb ik voor haar gemaakt...


techniek met goudfolie,
eerst een stempel gezet met Versamark inkt,
en bewerkt met EP,
daarop een stukje goudfolie gelegd 
en door de lamineermachine gehaald
de spikkeltjes die je ziet,
zijn eigenlijk "foutjes"
maar het heeft wel iets vind ik!


hier zie je de glans ...
De stempel is van Joy,
alles gemat op goudkarton en kraft


de binnenkant met wens


Ik loop een beetje achter de feiten aan,
daarom is dit kaartje te laat...
het was de afgelopen week wat drukjes met 
vergaderingen en gebroken diensten,
( gebroken diensten zijn, 's morgens beginnen om 8 uur
tot 11 uur, dan om 17;30 uur tot 20:30 uur)
In de tussentijd ga ik altijd een 
poosje naar bed om energie op te doen.
Dus ik was er niet zo aan toe gekomen 
om wat te knutselen en te bloggen...

Komende week hebben we vakantie
en vandaag en morgen ben ik al lekker vrij!
Dus kan ik de "schade" wellicht wat inhalen....

Hopelijk vind Daphne het kaartje mooi,
julie mogen natuurlijk ook weer reageren!!!
Liefs en groetjes van Martha!

17 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Martha!
    Jij speelt graag met verschillende technieken....en dat is zo mooi!
    Ik vind de spetters helemaal leuk!
    Groetjes en geniet van je weekje vrij,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een chique kaart met dat glanzend goudlaagje Martha. Heel mooi en die spetters zijn juist leuk :) Geniet van je vrije tijd.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi dat 'goud'op de kaart. Feestelijk. Je dochter zal dat helemaal begrijpen van dat 'te laat'kaartje. Soms heb je zulke dagen dat je inderdaad achter de feiten aan loopt. Je kaart is mooi voor haar!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi kaartje heb je voor Daphne gemaakt martha...wat een mooie techniek heb je weer uitgeprobeerd een sprankelend effect met dat goud
    Veel vakantieplezier volgende week...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Martha, Wat is Daphne toch gelukkig met al de kaarten. Deze een van jouw is echt mooi, en de "foutjes"? Nou ja zeg... juist dat imperfectie maakt dit zo bijzonder. Mooie kaart en goed uitgewerkt. En we wensen jullie een heel fijne vakantie. We spreken elkaar wanneer je terug bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Martha,
    wat een chique kaart is het geworden met het goudfolie, geeft een mooi effect en och die paar spikkeltjes mogen de pret niet drukken,
    geniet van je vakantie,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat en chique kaart.
    Mooi die gouden bloem en die kleine foutjes zijn er juist heel leuk bij.
    Fijne vakantie, geniet ervan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een prachtige elegante kaart Martha.
    we zien je wel weer met je nieuwe kaartjes.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi Martha, ik hou wel van dat goudfoil spul, heb het zelf ook. Gebroken diensten lijken me erg vermoeiend, ik denk niet dat ik er goed tegen zou kunnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi kaartje heb je voor Daphne gemaakt. Prachtig hoe het goud glimt. En gebroken diensten, ja, dat kennen wij ook wel. Verstandig om dan tussen door even plat te gaan.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat mooi prachtig dat goud ik vind je poppetje ook leuk groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een eenvoudig maar super mooie kaart!!

    Groetjes
    maria

    BeantwoordenVerwijderen
  13. En de kaart is hoer veilig en wel aangekomen hoor!
    Ik heb hem eens goed bekeken toen hij binnen kwam en vroeg me al af hoe je dat "goud/glim" had gedaan, maar dat lees ik dus nu.
    En zal ik eens iets verklappen....ik dacht "leuk die zaadjes van die bloem die zo weg waaien, dat is goed bedacht"
    Lees ik hier gewoon dat dat eigenlijk "foutjes" zijn......whahahaaaaa.
    Nooit meer zo eerlikk zijn hoor, want nadat ik dit bericht gelezen heb, heb ik de kaart nogmaals bekeken, maar ik blijf erbij......het zijn net zaadjes die waaien in de wind.

    Dank je wel, groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh ja dat heb ik ook ooit gedaan, zo'n gaaf resultaat! Wat zal Daphne blij zijn met je prachtige kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat mooi elegante kaart me Martha! Schitterend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kaart, heel mooi met het goudenrandje .. die bloem is voor vele gelegenheden passend Martha.. super gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!