Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

maandag 10 juli 2017

Voor Arie

hoi hoi allemaal, daar ben ik ook weer eens,
door omstandigheden ben ik niet aan bloggen toegekomen
en heb ik het maar eventjes wat losgelaten.
Heb wel wat creaties gemaakt,
dus kan wel wat laten zien...
Deze kaart is voor Arie die eind juni jarig was...


heerlijk aan het inkten geweest met distressinkt
en de stoere stempel is van Stampendous
de radertjes heb ik met koper EP bewerkt


de radertjes vastgezet met een eyelet


de wens met een hangertje bevestigd


de binnenkant,
de tekst komt van internet


het DP is van de Action,
de mat heb ik gemaakt met blauwe distresinkt,
de basiskaart is van kraftkarton
de letters heb ik met een witte gelpen geaccentueerd

Ben benieuwd wat jullie van de kaart vinden,
liefs en groetjes vna Martha


8 opmerkingen:

  1. Heel mooi dit mannenkaartje Martha...leuk gemaakt weer met die radertjes en die hele gave motor erop...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat ben ik blij dat je terug bent. hihihi heb je wel tussen door gezien... Prachtige kaart, Leuk hoe je de kleuren allemaal bij elkaar laten inspelen. Zal hij echt blij van worden...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke stoere mannenkaart, Martha.
    Het effect van de witte gelpen is ook leuk.
    De eyelets geven de kaart ook echt dat stoere.

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is weer een hele mooie mannenkaart, goed gelukt Martha!
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een gave, stoere mannenkaart! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie mannenkaart ik had je al gemist zelf heb ik ook niet zoveel geplaatst groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie mannenkaart ik had je al gemist zelf heb ik ook niet zoveel geplaatst groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!