Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

maandag 11 september 2017

aquarel voor mijn werk

zoals ik een poosje geleden al vertelde,
werk ik op de afdeling het Nonnetje,
nee dit is geen gesluierde religieuze dame
het is een eend... 
je begrijpt wel dat het af en toe 
 grappig is,
 zeker als je bedenkt dat we 1 mannelijke collega hebben, 
precies je raadt het al, 
de Pater....
Maar goed ik kreeg het idee om bij de ingang
van onze afdeling een bord te maken
dit is het geworden...


een aquarel van een Nonnetjes koppel


gemaakt met Gansai Tambi waterverf
wat een geweldig pigment zit daarin zeg!


het is een wat andere manier als ik gewend ben
maar niet minder leuk om te doen...


even een close-upje


 dit is het voorbeeld...

Ik heb eerst even toestemming gevraagd aan de manager
of het bord bij de ingang mag hangen...
Ja dat vond ze goed op 1 voorwaarde...
dat ik ook voor de overige afdelingen zo'n bord maak..
Nou dat is geen straf, 
dus ik mag weer lekker gaan schilderen...

Nog even een update van het bord van Anne
inmiddels hangt het in zijn huis...
en zo ziet het eruit!



hij is wr overigens helemaal blij mee
en het past super in het interieur,
Sane heeft de kussentjes gemaakt
 en op hun verzoek heb ik dezelfde kleur
groen terug laten komen in het schilderij

Ben supertrots!!!
Op beide resultaten!
Nu mogen jullie weer je mening geven..
Liefs en groetjes van Martha


11 opmerkingen:

  1. Wat een mooi bord heb je gemaakt voor de afdeling Martha, schitterend maar ik ben nog steeds zwaar onder de indruk van die gave bril waar ik net op gereageerd heb..LOL. Het hangt supermooi in het huis van je zoon...geweldige blikvanger.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo als ik zo naar de voorbeeld en je schilderij kijken dan zie ik weinig verschil. Ik keek echt naar de voorbeeld en denk "hoe heb ze de golven zo goed gedaan" hahaha.... En zo aan de muur is dat bril super gelukt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je prachtig werk geleverd, super!!! Jij bent een echte artieste!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schitterende wandbord mooie binnenkomst Martha.
    en dat andere hangt er heel mooi.
    je mag trots zijn.

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supertrots, dat mag je zéker zijn! Wat kan jij ontzettend mooi schilderen zeg, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig Martha,
    de eenden zijn echt zó mooi geschilderd, wat een gaaf welkomsbord heb je gemaakt en het werkstuk voor je zoon is echt helemaal TOP, maar dat had ik al gezegd ..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben er gewoon een beetje stil van.....
    Wauw zeg, echt W-A-U-W!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldig mooie schilderijen Martha....daar mag je terech heel trots op zijn...een hele eer om voor de andere afdelingen ook nog je schilderkunsten te tonen
    Ik ben daar dan ook weer heel erg benieuwd naar...

    lieve groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. SCHITTEREND Martha....wat ontzettend leuk gedaan! Het schilderij van Anne hangt daar ook prachtig! Jij mag best trots zijn op je mooie werken!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw Martha, wat een ontzettend leuk dat je voor de andere afdelgen ook mag schilderen. Deze is ook zo gaaf! Prachtg nageschilderd.
    En dan voor Anne...tjee, ik zit hier echt mijn ogen uit te kijken, wat leuk en ontzettend knap. De kussentjes passen qua kleur perfect bij je schilderij.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Martha,

    Sorry, het is weer een tijdje geleden dat ik ben langsgeweest.
    Mijn blogbezoekjes staan nog steeds op een laag pitje.
    Maar als ik hier eens begin te scrollen, zie ik dat ik weer veel mooie creaties gemist heb.
    Wat ben je weer heerlijk bezig geweest en je mag zeker trots zijn op al die prachtige dingen.
    Geweldig leuk gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!