Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

woensdag 22 november 2017

schudkaart voor Jenet

vandaag is mijn dochter Jenet jarig,
35 jaar is ze geworden!!!
Deze kaart heb ik voor haar gemaakt!


van verpakking heb ik een schudgedeelte gemaakt
op een witte kaart de felicitatie gestempeld
een kader gemaakt met een Crealiesnestmal,
het DP en bloempjes heb ik gekocht bij de Action
het schudmateriaal heb ik van Sandie gekregen


dit is de binnenkant,
de foto is licht bewogen

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
Liefs en groetjes van Martha!



7 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je dochter en wat een prachtig kaartje heb je voor haar gemaakt groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je dochter en wat een prachtig kaartje heb je voor haar gemaakt groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige schudkaart Martha. Heel leuk zo gemaakt. . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je jarige dochter, je hebt een prachtige schudkaart voor haar gemaakt,leuk papier heb je gebruikt,
    Groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte nog met je dochter, wat een gaaf schudkaartje voor haar!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog van harte gefeliciteerd met je dochter Martha. Leuke feestelijke schudkaart heb je voor haar gemaakt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog van harte gefeliciteerd met je dochter haar verjaardag.
    Je hebt haar een prachtige kaart gemaakt.
    Knap gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!