Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zaterdag 17 februari 2018

Veel liefs...

Ha ja daar ben ik weer
en ja hoor weer met diezelfde stempel
opnieuw op het Neenah papier


gestempeld met Versamark en glitter EP
weer ingekleurd met kleurpotloden
zwarte lijntjes gezet 
gemat op zwart en blauw kaartkarton
basiskaart weer wit linnenkarton


close-up
hier zie je de glimmetjes heel goed


de binnenkant

ik denk dat dit mijn favoriet is,
dat blauw en kraft vind ik zo mooi,
ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

Liefs en groetjes van Martha!


9 opmerkingen:

  1. Wat mooi weer ik vind het zo knap van je groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat maak je prachtig bloemige kaarten Martha. Ze zijn stuk voor stuk supermooi. Leuke stempel. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Martha, na even terug gekeken te hebben ben ik het volledig met je eens. Ik vind deze ook het mooist, qua kleur én qua uitstraling. Gaaf om zo verschillende uitwerking te zien met steeds een ander effect. Prachtige kaart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi. Sommige stempels worden op een of andere manier een favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg mooi.
    Dat subtiel glimmetje doet het hem!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Blauw en kraft is inderdaad een super combinatie, wat een beauty van een kaart weer, grt Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat mooi ! Het is ook echt een prachtige stempel hoor !
    Knap gedaan !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!