Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

donderdag 22 maart 2018

vraagje...

deze post blijft boven aan staan,


22 maart is Richard, mijn man jarig,
hij wordt dan 57 ,
 lijkt me leuk als jullie 
een kaart voor hem willen maken.

Als jullie ons adres willen, mag je mailen naar
marthahooiberg@gmail.com

Richard zal op 23 maart  kijken welke 
kaart hij het mooiste vindt 
en daar zal hij een passend kadootje
voor hebben!

Doe gezellig mee!
Liefs en groetjes van Martha!


15 opmerkingen:

  1. natuurlijk stuur ik je man een kaart Martha

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik heb jouw idee een beetje nage-aapt vond het zo leuk, dus bij deze..
      liefs vann Martha

      Verwijderen
  2. Hi Martha,
    natuurlijk doe ik mee ! Altijd leuk om kaartjes te maken, maar nog veel leuker om ze te sturen !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hardstikke leuk Martha! Natuurlijk kan Richard een kaart krijgen voor zijn verjaardag! Ik ga mijn best doen!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jazeker doe ik mee!!
    Leuk hoor enne....ik heb jullie adres.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk Martha, ik ga mijn best doen.
    ik mail je nog voor het adres.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha, Ha, ik kan het ook aan Daphne vragen.
    Doe ik.
    doei groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Natuurlijk wil ik jouw Richard een kaart sturen. Geen feestje zonder verjaardagspost hè? Ik mail je even voor jullie adres.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Kaartje heb ik net klaar, nu nog het adres checken of het klopt.
    Ik stuur je een mailtje Martha.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Martha,
    Zie net dit berichtje.....en ik doe graag mee hoor!
    Ik moet er nog even in komen.....maar komt goed.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Richard. Ik hoop dat mijn € 500,= kaart (ha, ha) goed is gearriveerd.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!