Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zondag 8 april 2018

ballerina

hoi hoi allemaal,
daar ben ik weer, 
allemensen wat gaat de tijd toch snel.
Alweer een week gewerkt en van alles
gedaan nu het zulk mooi weer is.
Natuurlijk ook wel weer lekker geknutseld
bij Margo had ik een  prijs gewonnen,


van de week kreeg ik een gratis digi
daar heb ik deze kaart meegemaakt...


ingekleurd met mijn kleurpotloodjes
ik ben steeds aan het oefenen
op haar, huid en kleding
echt leuk om te doen


ik heb de afbeelding licht afgedrukt
en wat kleiner gemaakt,
dan wordt het kleuren wel wat lastiger,
eerst wat witte accenten gemaakt
en daarna met de kleurtjes opgebouwd


de binnenkant
ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

Wat is de lente toch heerlijk ingezet,
ik heb een beetje de kriebels gekregen
en heb mijn scooter weer opgepoetst
nadat Richard een onderhoudsbeurtje
 heeft gedaan ben ik een tochtje gaan maken


hebben jullie ook zo genoten van het heerlijke weer?!

Liefs en groetjes van Martha!


14 opmerkingen:

  1. je kaartje is super leuk gemaakt Martha,
    wat heb je dat leuke stempeltje prachtig ingekleurd...en leuk filmpje heeft Richard van jou gemaakt op de stoere scooter...Daar was het inderdaad de laatste dagen heerlijk op
    Maar ook op de E-Bikes hoor....
    wij hebben gisteren ook een mooie fietstocht van bijna 60 km gemaakt...
    dat was ook weer genieten...

    groetjes en een fijne zondagavond
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, wat een prachtig weer hebben we gehad, wij hebben onze dakplataan gesnoeid, elk jaar weer een hele klus ik vind stempels op Kraft altijd heel leuk en je hebt mooi ingekleurd,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieve mooie kaart heb je gemaakt met je gewonnen digi Martha. Op kraft kleuren is toch weer een techniek op zich en staat ook nog op mijn lijstje. Nu ik jouw mooie kaart zie gaat het weer kriebelen. Ook de binnen-/achterkant is mooi uitgewerkt.
    Genieten hè dat mooie weer, lekker op de scooter ;P
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Martha,
    Wat een schattige ballerina en met dat oefenen in kleuren zit het wel goed. Je hebt het Supermooi ingekleurd.
    En wat lekker op de scooter een ritje maken.
    De tijd gaat inderdaad snel. Mijn vakantie zit erop. Die twee weken ja heel snel gegaan. Nu wachten tot eind augustus en dan heb ik weer officieel vakantie. Gelukkig nog wel leuke uitjes in het vooruitzicht.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart met je mooi ingekleurde ballerina!
    Je doet het heel goed zo te zien.
    Heerlijk weer om te scooteren.
    Leuk filmpje.
    Mijn man is ook al de hele week naar zijn werk op de motor, hij vindt het genieten.
    Hopen dat het nog een paar dagen zo blijft.
    Liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kleurwerk Martha.
    Je hebt er een leuke kaart van gemaakt.
    En is je tochtje wat meegevallen ?
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoe groot kan het contrast zijn, een schattig kaartje gemaakt door een stoere vrouw :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart Martha, je hebt de ballerina prachtig ingekleurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een ontzettend schattig plaatje is dit.
    Mooi gekleurd hoor, met dat paars.
    En het haar is al heel mooi hoor.
    Wat een leuk filmpje!!
    Stoerrrrrr

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schattig kaartje, mooi geworden! Leuk is deze digi hè? Ik vind dit zo'n schattig plaatje! Heel toevallig heb ik mijn kaartje ermee voor morgen ingepland.
    Leuk jou zo op je motor te zien! Hopelijk kun je er deze lente/zomer veel van genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Voor mij is je kleurwerk top hoor.Je kaart is heel mooi!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaart Martha.
    En het scooter rijden ben je ook nog niet verleerd zo te zien.
    Heb je een leuk tochtje gemaakt?
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk zeg! Ben je even gaan op zoeken omdat je altijd wel een berichtje achter laat bij mijn opdracht van Hobby Alternatief. Natuurlijk ben ik gelijk weer volger geworden van jouw weblog. De mijne kan je vinden op creatievedoos.blogspot.nl

    Liefs danielle

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!