Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

woensdag 25 april 2018

voor Carry

volgende week is Carry jarig,
deze kaart heb ik voor haar gemaakt


een stempel ingekleurd met kleurpotloden
dankzij het oefenboekje heb ik ontdekt
dat ik kleuren op kraftkarton
 het mooiste resultaat vindt geven
alles gemat op zwart en geel kaartkarton
een felicitatie gestempeld
een lijntje rondom gezet 
en wat pailletjes maken het af


close-up


 de binnenkant 
met wens

Het kleuren is erg leuk om te doen,
ook het combineren van de kleurtjes is leuk!

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
Liefs en groetjes van Martha!


8 opmerkingen:

  1. Vrolijk kaartje hoor.
    Mooi, die zwarte details en het mini zwarte randje om de kaart.
    Wat kleur jij toch Mooi, heel knap vind ik dat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje! Wat gaaf te zien dat dit dezelfde stempel is als ik gebruikte voor de liftkaart....zo anders!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi dit kaartje Martha, zo mooi die gele bloemen erop...geeft zo een prachtige uitstraling met dat zwart gecombineerd
    groetjes Rosina


    BeantwoordenVerwijderen
  4. Welke gele bloesem dit is, weet ik niet, maar het ziet er in iedergeval prachtig uit. Laat die boom maar komen voor in mijn tuin.
    Een h(g)ele mooie kaart Martha.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Martha!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi Martha, het is echt prachtig stempelen en inkleuren op Kraft en weer helemaal perfect afgewerkt,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie vrolijke bloemen, ik vind ze heel mooi gekleurd, staat inderdaad super op het kraft papier! Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart Martha, mooi ingekleurd, kleurencombi is ook erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!