Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zaterdag 26 mei 2018

genieten in Drenthe

Hoi hoi allemaal,
daar ben ik weer eens!
Vorige week hadden we weer vrij
opnieuw zijn we naar Drenthe geweest,
ditmaal weer bij Loes en Ronald
Supergezellig was het !


we hadden een mooi plekje en prachtig weer!


koekoek,


Richard ging de volgende dag
 naar het circuit in Assen


om te rijden met de Aprillia


mooie foto´s weer gemaakt door


omdat hondjes verboden zijn op het rennerskwartier
van Assen ben ik weer een fietstocht gaan maken
uiteindelijk heb ik 65km gefietst!


met mijn trouwe navigator


Drenthe is zo mooi he!


Saartje laat zichzelf uit...


even zorgen voor de inwendige mens..


Saartje kijkt toe...


en verder gingen we weer...


prachtig he!


om uiteindelijk toch nog maar even stiekem 
naar het rennerskwartier te gaan....

Ik ben in Appelscha geweest
en zo over Assen weer naar Laaghalen gefietst
de temperatuur was 26 graden lekker warm!

De dag erna zijn we rustig bekomen


en hebben we lekker nog een taartje gegeten
in de avond zijn we rustig weer naar huis gereden

Het waren leuke dagen!
Liefs en groetjes van Martha!







8 opmerkingen:

  1. mooie foto's Martha en je fietst wat af....ziet er mooi uit.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke foto's Martha, het is hier inderdaad mooi fietsweer, ik fiets alleen maar kleine stukjes, ben inmiddels ruim 15 jaar aan de sikkel met mijn pijnlijke schouder, gezellig dat Saartje dan samen met jou op pad gaat,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En zo zijn jullie allebei (drie) sportief bezig. Het ziet er gezellig uit allemaal.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's om te zien. Wat leuk allemaal. Het weer was ook geweldig om dit allemaal te kunnen doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk dat je hier zo van kan genieten groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Drenthe is prachtig, maar eigenlijk is Nederland helemaal prachtig.
    Zeker met mooi weer.
    Wat leuk toch dat jullie altijd zo lekker genieten en gewoon weggaan en een leuke mini vakantie hebben.
    Genieten hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het ziet er allemaal heerlijk uit, jullie hebben duidelijk genoten!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!