Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

vrijdag 15 juni 2018

voor Ans

was afgelopen maandag jarig,
deze kaart heb ik voor haar gemaakt


een zogenaamde `onmogelijke kaart`
met een kleine aanpassing


doordat ik zo veel lagen dp heb gebruikt
ging de kaart niet meer spontaan staan....


... dat is de reden van het staandertje
ook weer opgelost....


zo kan die plat in een envelop


een klein bedeltje maakt het af...


het bovenste bloemetje heb ik op
 een kanten bloempje gelijmd


dit is de onderkant
met mijn naamstempel

inmiddels heeft Ans het kaartje ontvangen,
dus kan ik em plaatsen,

Ben benieuwd wat jullie  ervan vinden,
 liefs en groetjes, Martha! 

11 opmerkingen:

  1. Hoi Martha,
    echt een supermooie kaart, leuk model ook, ik dacht al dat het staandertje niet origineel was, maar zag ook wel dat het staande gedeelte heel zwaar was, dus prima opgelost, dankjewel
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart heb je voor Ans gemaakt Martha.
    En ze is er heel blij mee zo te lezen! Het lijkt me wat ingewikkeld.....maar jij bent er goed uitgekomen.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een prachtige kaart heb je voor Ans gemaakt Martha
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi papier is dit.
    Past allemaal heel mooi bij elkaar.
    Ik vind de naam zo grappig, onmogelijke kaart, hoe komen ze erop?
    Ik denk dat Ans hier wel héél blij mee is, het is een echt kunstwerkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Martha,
    Wat een leuke kart voor Ans. Mooi papier. Ik heb nog steeds niet gekeken naar het patroon van deze kaart. Lijkt me erg leuk om te maken.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als ik zoiets zie bij jou moet ik altijd op mijn handen gaan zitten om niet meteen ook aan de slag te willen. Wat een beauty is dit weer joh.
    Groetjes en fijn weekend Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooie kaart voor Ans in een apart model en wat heb je dat slim opgelost met dat staandertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart heb je gemaakt Martha! Slim bedacht zo met je aanpassing. Ik heb hem kort geleden ook al eens gemaakt, maar ik ging de fout in, toen heb ik hem aan de kant geschoven, hihi. Komt nog wel eens.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart, onmogelijk? Klinkt als een uitdaging :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kleurtjes Martha en de kaart is prachtig geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart heb je voor Ans gemaakt Martha. Dit modelletje wil ik ook nog proberen, vond je het moeilijk?
    Mooie kleurtjes en een lieve uitstraling maken het gewoon een cadeautje. Héél mooi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!