Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zaterdag 23 juni 2018

voor het bruidspaar

volgende week gaat collega 
Sanne trouwen met Gerald,
ik heb het felicitatiekaartje weer mogen maken


beetje romantisch


het middenstuk is vellum


het is een dubbele schuifkaart,
trek aan het bovenste lintje
 en het onderste kaartje 
komt ook tevoorschijn


nog een bijpassende envelop gemaakt

Mijn collega's vinden het een mooie kaart,
ik ben er ook erg tevreden mee!

Nu  zijn jullie aan de beurt!
Liefs en groetjes van Martha!

5 opmerkingen:

  1. Ik vind hem prachtig zo leuk bedacht groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow....wat ontzettend leuk gedaan Martha....prachtig setje!
    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Martha, chique met de gouden teksten op vellum en ook een leuk model, heb ook nog even de foto's bekeken, leuke uitstapjes hebben jullie gemaakt,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wauw Martha, Deze kaart voor je collega is ect schitterend! Zo mooi en het model s natuurlijk helemaal tof!!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!