Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zondag 29 juli 2018

Voor de opa en oma

natuurlijk ook een kaart gemaakt voor de
opa en oma van TIMO 

Ik heb een kaart gemaakt
HIER
te  vinden 
ik ben geìnspireerd door
 Janet Blaauw



een soort van Origami vouw kaart


in het filmpje legt Janet heel duidelijk de
stappen uit


het kaartje sluit met een bandje


de achterkant met mijn naambadge

Al is het wel wat warm,
ik geniet toch wel van knutselen!

Ben natuurlijk wel weer benieuwd
 wat jullie ervan vinden!

Liefs en groetjes,
Martha!

5 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Martha, heel leuk model en ook mooi papier gebruikt,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Martha,
    als het even kan ben ik ook aan de knutsel. Heerlijk ontspannend. Je kaart is echt heel gaaf. Ik heb zelf ooit eens zo'n kaartje gekregen en het is zo verrassend als je de band eraf doet!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook heel erg leuk voor de opa en oma Martha!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kunstig hoor.
    Ik krijg helemaal kaart maak kriebels.
    Nu ik op de camping ben doe ik niks, maar zie zovee leuks.
    Gefeliciteerd met je verjaardag vandaag!!
    Jouw kaart had ik vlak voor de vakantie al gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!