Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

donderdag 5 juli 2018

Voor Marja

is vorige week geopereerd,
dit kaartje heb ik voor haar gemaakt!


de bloem heb ik
getekend en geaquarelleerd
de tekst is gestempeld
een kronkellijntje en wat spettertjes
maakt het af


alles gemat op 
zwart op DP en creme kaartkarton


de binnenkant,
he bloemetje weer terug laten komen

De kaart is op de post,
ik ben benieuwd wat Marja
en jullie ervan vinden!

Met deze kaart doe ik mee 
aan de challenge van het nieuwe blog



Liefs en groetjes,
Martha


12 opmerkingen:

  1. een prachtige kaart Martha mooi gekleurd
    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart Martha, de bloem is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige kaart Martha, met een hele mooie bloem, ook leuk de kleinere bloem in de binnenkant,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooie kaart Martha! Goed dat je het schrijft. Ik had het gezien en gedacht: even een kaart sturen, maar toch nog vergeten. Morgen even doen...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Martha,

    Een super mooie kaart is dit geworden.
    Ik vind het zo leuk dat je hiermee wil deelnemen aan onze challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
    Bedankt hiervoor.
    Ik weet dat je normaal nooit deelneemt aan een challenge en dat je waarschijnlijk dan nog niet goed weet hoe dit werkt.
    Als volger van jou blog kom ik regelmatig bij jou kijken, dus nu ook zag ik dat je wou deelnemen.
    Maag eigenlijk moet je naam nu nog in het lijstje onderaan het bericht van de challenge komen.
    Zie je de knop 'add your link' ?
    Daar moet je zijn.
    Klik op de titel van het bericht waar de kaart staat die je wil plaatsen.
    Dan zie je bovenaan een url (http://creatiesvandaatje.blogspot.com/2018/07/voor-marja.html)van dit bericht verschijnen. Die selecteren.
    Dan op het challengeblog Add you link aanklikken en daar in de bovenste balk de url plakken.
    Op het balkje eronder je naam schrijven.
    In het volgende balkje komt je e-mailadres.
    En dan klik je 'Submit link' aan.
    Je naam komt dan in het rijtje te staan en wij weten dan meteen dat je deelneemt.
    Niet moeilijk, maar ik begrijp dat je de eerste keer wel even moet zoeken.
    Alvast bedankt om het even aan te passen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt Martha.
      Nu kan je mooie kaart deelnemen aan onze challenge.

      Groetjes,
      Carla (DT)

      Verwijderen
  6. En natuurlijk ben ik bij verrast met deze kaart, hij is prachtig ik hou erg van anemoontjes, heb ze zelf ook eens geschilderd voor mijn schoonzusje.
    Dank je wel Martha, alijd leuk echte post te ontvangen.
    Fijn weekend en groetjes
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart heb je voor Marja gemaakt Martha.
    De bloem is schitterend en je hebt hem ook nog in het klein aan de binnenkant gemaakt!
    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja dat kan je goed... schetsen en aquarellen. Heb ook al van je eigen schilderijtjes van naderbij mogen bekijken. Vind deze een ook weer geluk. Wou bijna zeggen dat je nu echt goed wordt met handletteren totdat ik las dat dit een stempel was. Maar dit past alles bij elkaar. Goed gedaan zeg.
    Groetjes Sandie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je die bloem fantastisch mooi gemaakt, echt zo knap!!!!
    Wat een mooie kaart!
    Goed weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige bloem heb je getekend en ingekleurd.
    Prachtige kaart!
    Bedankt voor je deelname bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Groetjes,
    Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind dat jij zo mooi kunt tekenen/schilderen, het lijkt wel een gekochte kaart, hier mag je écht wel mee pronken!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!