Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

maandag 13 augustus 2018

Bee Happy!

hoi hoi allemaal, daar ben ik weer
hier in het westen van Brabant 
heeft het heerlijk geregend vandaag
en ik moet eerlijk zeggen,
 daar waren we wel aan toe!
Afgelopen weekend gewerkt 
en ook een beetje geknutseld
dit heb ik gemaakt...


een schudkaartje,
stempeltje ingekleurd met alcoholstiften
een kader gemaakt in het DP
en een frame om het schudgedeelte heen


verschillende pailletjes in het schudgedeelte
ik vind het een schattig kaartje geworden


deze felicitatiekaart kreeg ik nog van
GerJanne en ze had er nog een
 stempelsetje bijgedaan,
lief he!!!!

Ben benieuwd wat jullie van het schudkaartje vinden!
Liefs en groetjes,
Martha!






12 opmerkingen:

  1. wat een schat van een kaart Martha en een leuke verjaardags kaart heb je nog mogen ontvangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Martha, wat een allerliefst schudkaartje heb je gemaakt. Dat leuke afdrukje heb je mooi ingekleurd.Hier word je vanzelf "happy" van.
    Ik vond de regen ook fijn maar jammer dat het nog steeds zo benauwd is, als dat weg is ben ik ook "happy" ;)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Martha, ik vind het ook een super schattig kaartje.

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk afdrukje heb je gebruikt, passen mooi in het schudgedeelte, keileuke kaart en...een leuke kaart van GerJanne,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Martha, wat een enige schudkaartje heb je gemaakt. Blijft zo leuk voor de ontvanger! En graag gedaan natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi en lief kaartje zeg!
    groetjes
    Marleen
    (het is bij mij al heel lang geleden dat ik een schudkaartje maakte maar bij het zien van jou kaart krijg ik er terug zin in)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een super schattig kaartje.
    Lekker speels zo'n schudkaartje.
    Heel mooi gemaakt Martha.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Vrolijk schudkaartje, daar word je zéker happy van! Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Martha!
    Leuk gedaan met het schudgedeelte.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Echt super schattig is je schutkaartje geworden, ik vind de kleur ook erg mooi gekozen! En wat een mooie kaart kreeg je van Ger-Janne, super lief gebaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi,hoi Martha, eindelijk kan ik weer even bij je komen kijken op je site. Het is een snoezig schudkaartje geworden en de kleurtjes zijn top mooi ingekleurd. Liefs, Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!