Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zaterdag 1 juni 2019

voor Hanneke

mijn collega Hanneke is jarig geweest
dit heb ik voor haar gemaakt


ik heb een mal van de Action gebruikt,
de onderkant eraf gesneden
een pocketmal van Joy erop gemaakt
label gesneden


de basis is van kraftpapier,
dp is van de Action


de achterkant met label


de labels nog even close-up

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden,
ik vind het altijd moeilijk om met zulke
voorgestanste plaatjes te werken,
maar ik ben er wel tevreden mee,
Hanneke vond het een kunstwerkje zei ze...

liefs en groetjes
Martha!

8 opmerkingen:

  1. Ik vind hen m hartstikke leuk Martha, hoe kom je op het idee om de onderkant eraf te snijden van de mal, erg leuk want zo is het een heel ander model! Mooi met de label erin,geslaagde kaart! Fijn weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat vind ik dus ook, heel moeilijk! Zelfs als ik afdrukje kleuren, zomaar in de vakantie. Dan vind ik het klater toch lastig om er een kaartje mee te maken. Maar ik kan het wel beamen,, dat het een kunstwerkje is!
    Schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart heb je gemaakt met de stans,leuk pocket en mooie tag, echt super,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag Martha, hij is weer schitterend, ik vind het ook lastig met voorbedrukte plaatjes. Mooie frisse kleurtjes.
    Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart, snap wel dat zij het een kunstwerkje vindt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt hier een heel leuke idee uitgewerkt, knap van jou!
    Groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele leuke kaart met in het bijzonder de opengewerkte pocket! Ziet er geweldig uit...
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!