Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zaterdag 3 augustus 2019

Kanjerpost

voor een meisje van 11 die 
van flamingo's houdt


het achtergrondje is gemaakt
met gelliplate en pigmentpoedertjes
de stempel ooit eens gekocht bij de Action
ingekleurd met mijn potloden
tekst 3 x uitgestanst 
gemat op paars kaartkarton
basiskaart is wit linnenkarton


de binnenkant

Ik heb waarschijnlijk de foto iets te laat genomen
in de avond , vandaar dat het wat donker oogt

Ben benieuwd wat julie van dit kaartje vinden!

Nog een nieuwtje,
ben in de top3 beland bij

CARLINSKAARTENPARADIJS



met dit kaartje,
hoe leuk is dat!!!


Liefs en groetjes


Martha!

11 opmerkingen:

  1. Een superleuke kaart voor een kanjer Martha, leuk dat je een favoriet dier verwerkt hebt en je hebt mooie kleuren gebruikt.
    Gefeliciteerd met je top 3 notering bij Carlin's.
    Jammer dat mijn kaart een dag te laat was voor je verjaardag, ik had hem twee dagen van te voren gepost maar hij is gelukkig aangekomen en ik zag dat je goed verwend bent voor je verjaardag..super.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve kaart zeg, leuk zijn de flamingo's. Gefeliciteerd met je top 3 plek, ik had het gelezen, leuk hè.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart zo leuk met de flamingo's !
    Gefeliciteerd met je toppertje
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje is het geworden Martha en wat leuk dat je in de top 3 bent beland, proficiat! Liefs, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk en vrolijk deze kaart.
    En echte zomerse kaart vind ik het.
    De achtergrond is mooi zeg.
    Leuk is dat toch hè, kaarten maken voor Kanjers!!
    Voor ons kaarten makers en kleine moeite, maar het geeft een groot plezier denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Martha,
    wat en mooie kart voor en kanjermeisje. Ik denk dat ik deze stempel ook nog ergens ongebruikt heb liggen! Jammer eigenlijk, dus ik ga eens op zoek!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dag Martha, wat een leuke kaart, mooie sterke kleuren. En ook binnen in de kaart laat je de flamingo terug komen leuk detail.

    Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart met deze mooie stempel Martha! Daar maak je dat meisje vast ontzettend blij mee.
    Gefeliciteerd met je topplekje, altijd leuk!
    Fijne zondag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. een mooi lief kaartje Martha en gefeliciteerd met je toppertje
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Martha,
    je kanjerpost ziet er heel leuk en vrolijk uit.
    Een mooi achtergrondje erbij gemaakt.
    Nogmaals gefeliciteerd met je kaart in onze Top3.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!