Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

vrijdag 27 maart 2020

Kyan is geboren

bij mijn collega Amanda 
is het derde zoontje geboren
KYAN
Dit kaartje heb ik gemaakt


een schuifkaartje
het plaatje heb ik van internet
daar zijn naam ingezet
en ingekleurd
wiebeloogjes maken het af...


de stempel heb ik van de beurs


als je aan het label trekt
komt deze tekst tevoorschijn


op de achterkant heb ik de wens geschreven


en zo kan de kaart in de envelop

Kraamvisite zit er nu niet in,
best jammer!

Wat vinden jullie van dit kaartje?

liefs en groetjes
Martha!

16 opmerkingen:

  1. Wat een leuk plaatje!!! en ja, jammer dat je niet even kunt gaan knuffelen...
    Ik heb ooit lang geleden ook wel schuifkaarten gemaakt maar ik zou niet meer weten hoe ik dat deed. Patroon maar eens opzoeken want dat eb ik vast nog wel en dan maar eens proberen...
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart voor een pas geboren wondertje, dat knuffelen komt later wel als deze nare tijden voorbij zijn.
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo lief weer Martha en wat sneu ook als je in deze tijd een kindje krijgt. Hopelijk komen er snel betere tijden.
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kaartje met humor, wat een leuke afbeelding heb je gebruikt en natuurlijk weer een leuk model,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk Martha!
    Leuk plaatje en weer een mooi modelletje.
    Hou je goed en groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supergaaf modelletje Martha! Je hebt er een enig geboortekaartje mee gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Allerliefst vind ik hem Martha. Inderdaad sneu dat kraamvisite nog niet kan/mag komen. Hopelijk krijgen ze veel gelukwensen via de post.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Moeilijke tijd ook voor de zwangere en bevallende dames...belangrijkste is dat de kleine gezond is maar de kraamtijd is toch wel minder zo. Gelukkig heb jij weer voor een SuperMooi kaartje gezorgd Martha. Ik zag het leuke model op Facebook, jouw uitvoering is weer des Martha’s...Toppie. Een fijn weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat een beeldige kaart! Zo jammer als je nu bevalt dat het geen groot feest is dat je kunt delen. Ik zag op de tv ook mensen achter glas staan met hun baby...sneu! maar dan doet zo'n kaartje extra goed denk ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel lief kaartje Martha en wat een leuk model Martha.
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jij vind op internet altijd van die leuke plaatjes!!
    Print je die op print papier?
    Super leuke, lieve kaart!!😍

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je weer een leuke kaart gemaakt Martha, erg schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow....wat een super gaaf kaartje s dit Martha!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een gaaf baby kaartje!
    Ik ken dit model niet, zal straks eens even googlen.
    Echt jammer dat mensen geen kraamvisite kunnen ontvangen hè maar hopelijk halen ze het dubbel en dwars in na deze bizarre periode.
    Blijf gezond!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Onwijs leuke kaart en alweer in een bijzonder model, dat kan jij echt zo goed!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!