Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zondag 23 augustus 2020

liefde =

 een pagina gemaakt in mijn
"steekwoordenboekje"

de achtergrond is gemaakt met 
DYLUSIONS PAINT
met een stencil zwarte hartjes gemaakt
en een witte POSCA pen accenten gezet
hart uitgestansd en daar de tekst opgezet
tussendoor wat stempeltjes afgedrukt

het alfabetkaartje heb ik gemaakt
om steeds dezelfde schrijfstijl te gebruiken

ben nog even bij de PIPOOS geweest
de kadokaart ingeruild voor deze 
POSCA pennen en tissue paper
ook was er nog alcohollift in de aanbieding

 een ritje langs de blauwe actie winkel
leverde mij deze leuke dingetjes op
ook weer geshopt met de kadokaart...

nog een keertje op de foto

Ik moet zeggen dat het werken in zo'n boekje
heel relaxt is en het resultaat vind ik heel erg leuk!

Trouwens, wel fijn dat het niet meer zo warm is
nu kunnen we weer wat plezieriger knutselen....

Nou, ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

Liefs en groetjes

Martha!

8 opmerkingen:

  1. Prachtig Martha....en de tekst is helemaal waar!
    Je hebt lekker geshopt....wat heerlijk is dat he om zo maar even van alles in je mandje te laten vallen!
    Veel plezier ermee!
    Groetjes en inderdaad veel beter met dit weer in de knutselkamer!
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi gave achtergrond en page Martha gave spulletjes gekocht,

    ik weet niet wat posca pennen voor zijn en tissue papier voor dient maar dat zie ik wel een keer met uitleg.

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende pagina met de mooie harten, het is weer een waar kunstwerk. En wat heb je lekker geshopt Martha, komt mooi van pas want aankomende week is het heerlijk knutselweer. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Eventjes de foto vergroot en wat is het mooi geworden Martha, zulke mooie kleuren, hartjes met het stippellijntjes top! Shoppen is altijd leuk mooie spulletjes. de nieuwe stansen lagen bij ons niet wel de stempels.
    Fijne avond liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi deze pagina's voor je steekwoordenboek. Warme kleuren, past goed bij het woord.
    En je aankopen zijn ook gaaf. Mooie stansen heb je bij Action gevonden! Wow!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je weer iets moois gemaakt voor in je boekje.
    En je hebt ook lekker geshopt mooie spulletjes hoor.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie, kleurrijke pagina heb je gemaakt, leuk met de harten en de zelf geschreven teksten
    Ook leuke spulletjes gekocht, bij onze Action hadden ze nog niks nieuws
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige pagina,Mooie details.
    Super leuke spulletjes.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!