Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

dinsdag 25 januari 2022

steekwoordenboekje

 het is alweer een aardig poosje geleden
dat ik in het steekwoordenboekje iets heb gemaakt
de afgelopen week ben ik weer eens 
aan de slag gegaan
met dit resultaat

de pagina's waren al voorbereid
met acrylverf
hier heb ik de tekst geschreven op
een uitgestanste vorm
de tekst komt uit een liedje
 wat heel goed past bij ons

verder de pagina's
bestempeld met blauwe Versafine inkt
en blauw kaartkarton uitgestansd
alles accentjes gegeven met
 een witte en blauwe gelpen

dit is het bewuste boekje


en dit de kaft

Heerlijk om ontspannen bezig te zijn
Ben wel benieuwd naar jullie reacties

Liefs en groetjes

Martha

17 opmerkingen:

  1. Dat ziet er gaaf uit !!!
    Snap dat je er plezier aan beleeft !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi boekje, je pagina's zijn ware kunstwerkjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super gaaf Martha, spreken kleuren! Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat heb je mooi gemaakt.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gebruik jij toch vaak mooie kleuren.
    Heel sprekend, héél opvallend.
    Leuke creaties zijn dit om te maken lijkt mij.
    Beetje verstand op nul en kijken wat er uit je handen komt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dat ziet er allemaal heel leuk en vrolijk uit Martha

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige pagina heb je gemaakt voor het boekje. Leuk om daar mee bezig te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt er weer echte kunstwerkjes van gemaakt Martha xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk idee en wat gaaf!

    Xx
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende resultaten.
    Supergaaf gemaakt Martha.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk om zo voor jezelf bezig te zijn Martha, mooie pagina's.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow...schitterende pagina's Martha!
    Mooie details, kleuren.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk om zo bezig te zijn Martha, ik schrijf bepaalde zinnetjes wel eens op maar ben ze bijna altijd kwijt, ik ben een beetje chaotisch wat dat betreft. Zo'n boekje zou wel mooi zijn.
    Kleuren zijn inderdaad erg mooi en sprekend.
    Liefs en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie pagina's heb je gemaakt in je boekje, leuke tekst ook, ben ik het helemaal mee eens,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie pagina's in je boekje, de kleurtjes stralen ook blij uit. Prachtige choco-mapjes, dat is leuk geven.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!