Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

maandag 14 maart 2011

beginnetje...

Wat een prachtige dag was het vandaag,
daar hebben we wel van genoten,
lekker gewandeld en genoten.

Ook heb ik een beginnetje gemaakt met mijn volgende projectje,
het is voor de verjaardag van mijn man.
Hier alvast een kijkje,



Al doende kreeg ik een ideetje,
de knopjes voor deze laatjes, heb ik gemaakt van  een knoopje met een splitpen,
in het knoopje heb ik een gaatje gemaakt en daar de splitpen doorheen gedaan,
zie maar,


morgen ga ik weer verder, dan kan ik weer meer laten zien.


2 opmerkingen:

  1. ik ben benieuwd naar je creatie, ik ben ook al bezig voor mijn man zijn verjaardag.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai Daatje,

    O, o, ik ben nieuwsgierig naar het vervolg...heb een klein vermoeden. Tot nu toe ziet het er harstikke leuk uit, goed idee, knoopje met splitpen!
    Succes verder...

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!