Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

donderdag 22 september 2011

labelkaart...

ik ben gek op de mal van X-CUT,
de mal uitgestanst op dubbelgevouwen papier,
met de bedoeling daar een kaart van te maken,
maar ik vond de afmeting te klein,
ineens kreeg ik het idee om het op een ander formaat te maken,
het is nu een labelkaart geworden,
 ik ben zeer tevreden over het resultaat,
keuren jullie mee?!

voorkant

label open

detail

Gebruikt materiaal,
* linnenstructuurpapier,pastelgroen en roomwit,
* dessinpapier van pampered pets van Andrea Jayne,
* embosmal,
* spelbinders, shapebilitie,
* sierparels
* oude pareloorbel, voor hart van bloem,
* pearlmaker, creme,
* distressinkt voor embossing en randjes, Bundled sage,
* dubbelzijdige tape,
* lijmpistool

Fijne tijd en groetjes van Daatje

9 opmerkingen:

  1. Hallo Martha,
    Bij het lezen van je gebruikte materialen moest ik ineens lachen ☺☺☺. Een tijdje geleden schoot je een foto van het dak en nu ben je met een pistool bezig geweest.
    Je hebt wel weer een SUPER kaart gemaakt en wat een leuk idee om het label zo dubbel op de kaart te gebruiken.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Daatje,

    Wat een leuke kaart.
    zo zie je maar wat er van iets dat niet lukt terecht kan komen.
    Ik vind hem heel mooi.
    Ik heb hem opgeslagen als idee.

    Lieve groetjes Noriko
    www.norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat leuk zo een labelkaart temaken nog nooit gedaan moet ik ook eens een keer proberen.
    vind hem harstikke mooi.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een idee zeg, heel mooi!!

    groetjes Gerja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk gevonden Daatje, het resultaat is top.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldige kaart is dit geworden en ik vind de kleur ook zo super mooi en ook je bloem met je pareloorbel hihi.
    groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hai Daatje,

    Leuk idee zo, met dat label. Je hebt hem ook weer hartstikke mooi gemaakt. Ik zie dat je het "embosgedeelte" hebt bewerkt met inkt, daar ben ik niet zo goed, doe het ook niet vaak. Misschien toch wat meer oefenen, want het geeft een erg mooi effect. Je bloem is ook super!

    gr Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Daatje

    Schitterende kaart en mooie kleuren ook.

    Groetjes Angela

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!