Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

woensdag 26 december 2012

een romantisch lichtje ....

voor Sarina,
heb ik dit bakje gemaakt


onderbakje bij de Ac-tion gekocht,
glazen potje omgehaakt,
kanten en organzabloem gemaakt
sierpin gemaakt,
belletjeskrans bij de Ac-tion,
de strik gemaakt met de Bowdabra,
zelfgemaakte bloempjes,

binnen in het bakje heb ik met
 distressinkt en een sjabloon,
een hart gemaakt


van de andere kant


romantisch...


kanten bloem met in het midden een parelsplitpen


organzabloem,
in het midden een zelfgemaakt parelhart


Sarina was er erg blij mee,
en ik heb het met veel plezier gemaakt!

Groetjes en nog een fijne zonnige dag!
van Daatje

8 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig project Daatje! Ziet er mooi romantisch uit, erg lief.

    Groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Martha,
    Oooh supermooi je bakje met omhaakte waxinelichtje, mooi je zelfgemaakte bloem en prachtige strik..alles past weer zó mooi bij elkaar..mijn complimenten...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk ook ik heb het dienblaadje bij de action gekocht nu nog af maken.
    De jouwe staat weer te stralen.

    Gr, Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig weer zeg.
    Het gehaakte potje...wow.

    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een heel mooi creatie Daatje.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi dienblaadje Daatje, erg leuk gemaakt!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow Martha,

    Alweer z'n mooi dienblad en alles weer met zoveel details super.

    Liefs Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  8. lieve mampie,

    Echt weer een geweldig mooi kadootje!!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!