Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

woensdag 5 december 2012

JARIG...!!!!

Ja, ja, ja, ja ....
samen met Sint Nicolaas is NOAH jarig,
groot feest vandaag!

 van papa en mama gekregen,
eigen politiefiets,
nog even dan ga ik met mama werken...



mama heeft een BUMBA-taart gemaakt


HOERA!!!!!


de ballonnen vind ik heel erg leuk


wat een lekker stuk.....


welkom op het BUMBA-feestje


Sarina pakt de naamslinger uit


die ik heb gemaakt voor NOAH's kamertje


de afgelopen week is er weer een nieuwe volger bij gekomen,
welkom SANDRA

nu ga ik in "blogland" rondneuzen,
eindelijk, 
het was best een vol weekje,
maar komt goed!
Groetjes van Daatje

7 opmerkingen:

  1. o wat super leuk gave foto's Daatje en heel veel plezier.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke naamslinger heb je gemaakt Daatje! Nog gefeliciteerd met de verjaardag van je kleinzoontje!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Martha,

    Wat zijn de foto's van Noah leuk en je hebt ee prachtige naamslinger voor hem gemaakt...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Martha,

    Gefeliciteerd met de verjaardag van je kleinzoon.
    Wat een leuke foto's van de jarige.
    En de naamslinger is heel erg leuk, dat idee ga ik onthouden.

    Groetjes Sippie.
    P.S. mijn moeder vondt het prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Martha,
    Van ♥-e Gefeliciteerd met de jarige Noah. Wat zal hij GENOTEN hebben van al dat MOOIS en LEKKERS.
    De naamslinger is SUPER ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd Martha met dat droppie die je jouw kleinzoon mag noemen ;-)
    Hij heeft nu een leuke naamslinger in zijn kamer. Wat zal hij blij zijn met zijn oma. Groetjes, Mienokje

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!