Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zaterdag 8 december 2012

songbird

dit puntkaartje heb ik als voorbeeld
 voor het knutselclubje gemaakt


basispapier linnenpersing,
dessinpapier uit blokje van de Action,
nestabilitie schulpmal,
vogeltjes mal van Marianne design,
kooitjemal van Poppy's,
labelmal van Go-Kreate


de achterkant,
de bloempjes van een E.K.Succespons,
alles beinkt met distressinkt Old Paper,


het kooitje heb ik verzilverd met E.P
de nootjes heb ik er zelf bij getekend


de dames vonden het weer een mooi patroon,
groetjes van Daatje

8 opmerkingen:

  1. Ik vind het ook erg mooi Daatje en weer tot in de puntjes verzorgd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een MOOI puntkaartje Martha.....en nu met z'n allen gaan zingen ☺☺☺.
    Fijn weekend en liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Martha,

    even een paar dagen gewerkt en ik heb weer heel wat gemist.
    Leuk doosje met sieraad en de versierde theedoos voor je dochter, en de puntkaart.
    Hele mooie dingen allemaal, practig.
    Wat leuk voor je, dat de uitslag goed was, geniet van alles.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je weer mooie creaties gemaakt.
    De versierde theedoos en de puntkaart zijn echt geweldig
    Mooie bloemen !!
    Fijn weekend, Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een erg mooi kaartje Daatje, leuk zo'n model! Ook het kastje voor je dochter is prachtig!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat vogeltje, wat een schatje.
    Leuke creatie.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!