Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

woensdag 30 januari 2013

vlinderkaart

ik was een beetje aan het experimenteren,
 met wat Versamark en Chalk
op verschillende soorten papier


op glad papier van Lablanche
gestempelt, 


ook op glad papier,

op mat papier

op mat papier

Mijn conclusie is,
op het matte papier is de afbeelding duidelijker,
op het gladde papier werkt het wat prettiger,
ik vind beide resultaten mooi,

nu de kaart die ik ervan gemaakt heb,


gestempeld op mat papier,
gemat op rose en blauw kaartkarton,
labelmal van Spellbinders,
vlindertjes van Cheery Linn,



close up
de vlindertjes heb ik bewerkt met wat chalk

het was een leuk werkje,
keuren jullie maar weer!

Groetjes van Daatje

13 opmerkingen:

  1. Wat een mooi resultaat Daatje, het ziet er prachtig uit zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor.
    Op de foto zie je niet zo goed het verschil, maar ik ind het moi als je het gestempelde duidleijk ziet.
    Ik ga dus iig voor de donkere kleur stempel.
    Wat een leuek kaart heb je er meteen van gemaakt.
    Lieve groet, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn allemaal heel mooi! Heel bijzonder met die zachte pasteltinten :-)
    Groetjes
    Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er heel erg MOOI uit Daatje. Het is in ieder geval een MOOIE vlinderstempel op een heel MOOI vlinderkaartje. Op je kaartje gebruik je 2 verschillende kleuren chalk en misschien komt het daardoor dat de vlinder GOED te zien is.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Martha,
    Leuk om iets uit te proberen en je eind resultaat is weer prachtig..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi hoor, Daatje. Die zachte pasteltinten doen het hem helemaal. Ik persoonlijk vind het mooier wanneer de stempel duidelijker zichtbaar is, dus op het matte papier. Leuk gedaan met nog die vlinders boven op.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig mooi Daatje.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zoooooo dat ziet er goed uit zeg!! Prachtig Daatje. Groetjes marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtig kaartje heb je ervan gemaakt Daatje!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  10. super leuk gedaan en een mooie kaart heb je ervan gemaakt.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind het effect helemaal super Daaatje, heel mooi gedaan zo. Prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Martha,

    Wat een mooie vlinder kaarten heb je gemaakt en je probeersels zijn allemaal toppie.

    Gr...Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ziet er heel mooi uit.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!