Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

dinsdag 28 juli 2015

Bister & Colorit techniek 3 resist met versamark

gisteren RESIST laten zien,
door middel van,
 "GOOSEBUMPS",
even ter verduidelijking,
Goosebumps is een spray die opdroogt
als een soort "plastic"

Vandaag RESIST
met behulp van,
VERSAMARK inkt
en CLEAR en WIT EMBOSPOEDER

ik heb 2 kaarten gemaakt


dit is kaart 1,
* eerst 5 x de afdruk van 
HERO-ARTS gestempeld,
* met Versamark inkt en clear E.P.
* daarna diagonaal de korreltjes pigment opgebracht
* en water eroverheen gesproeid
* aan de lucht laten drogen
* stempel is van JOY
* met een zwarte fineliner de blaadjes omlijnd
* gemat op zwart linnenpapier
* de basiskaart is van kraft


de binnenkant voor wens

kaart 2 is gemaakt met wit E.P


* eerst met een PENNY BLACK stempel 
met Versamark gestempeld,
* met wit E.P. bewerkt..
* opnieuw pigmentkorreltjes gestrooid,
* laten drogen,
* tekststempel is van Sheena Douglass,
* gemat op zwart linnenkarton
* daarna gemat op roze/rood linnenkarton,
* basis kaart is van creme linnenkarton


de binnenkant voor een wens

Ook dit was weer superleuk om te doen,
nog ben ik niet klaar,
op naar techniek 4...

Jullie mogen weer reageren,
liefs en groetjes van Martha

8 opmerkingen:

  1. Twee prachtige kaarten Martha, wat een mooie techniek het je hier gebruikt!!De bovenste is net nog iets mooier als de onderste , vind ik, en wat een fijne afwerking langs de binnenkant!! Heel erg mooi!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaarten zien er weer heel gaaf uit Martha!
    Ze zijn ook beide prachtig van kleur.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ze zijn alle 2 supermooi Martha,
    ik hou van rose, dus de 2de trekt mij net iets meer, leuk hoe je het embossingpoeder hebt gebruikt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nogal 2 van die mooikes Martha, jij bent ff lekker bezig geweest. Mooi hoor!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ze zijn prachtig Martha en de onderste is mijn favoriet.
    heb je mooi gedaan.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dat je steeds de techniek uitlegt en wat een mooie 'voorbeelden' laat je hier weer zien!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat geweldig mooi! Dus als je stempelt met versamark en met wit embossingpoeder verhit, daarna bister, dan krijg je dit effect! Echt prachtig, dat ga ik zeker proberen als ik thuis ben.
    Groetjes en dank je wel voor de uitleg!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!