Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

donderdag 29 december 2016

nog een paar handletterkaartjes

hoi hoi allemaal,
wat heb ik leuke reacties gekregen op mijn handletteren,
dank jullie wel!

Het is erg leuk en relaxt om te doen,
ik heb er weer een paar gemaakt.


deze is voor Willemien,
allereerst heb ik twee banners getekend
met potlood,
ingevuld met witte inkt en de kroontjespen
en uitgeknipt,
een cirkel van kraft doormidden geknipt,
op het DP van MD geplaatst
en daar de banners opgeplakt,
nog wat tekst en doedels gemaakt.
Alles gemat op zwart en kraftkarton


de binnenkant met groet.

Het volgende kaartje is voor Josien,


iets eenvoudiger dan het vorige kaartje,
DP van MD op zwart kaartkarton gemat,
in het midden een ovaal uitgestanst,
op het kraft gehandletterd,
een wart randje eromheen maakt het af.

Met beide kaarten ben ik tevreden,
natuurlijk moet ik nog oefenen 
voor een beter resultaat, 
maar dat maakt niet uit,
 het is gewoon leuk om te doen.
Wel vind ik het ontwerp maken best moeilijk,
ik ben nu bezig met een boekje,
om daar wat leuke teksten in te maken,
daar zal ik in het volgende bericht wat van laten zien.

Ben benieuwd wat jullie er weer van vinden!
Liefs en groetjes van Martha


9 opmerkingen:

  1. Het lukt je al zooooo mooi Martha de kunst van handlettering....PRACHTIGE kaartje zijn het geworden

    Ik wens ook jou een hele fijne jaarwisseling...
    een gezond, en zeker ook een creatief 2017

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow.....wat een prachtige kaartjes Martha!
    De handlettering gaat je goed af!
    Bedankt voor alle lieve berichtjes op mijn kaartjes van het afgelopen jaar.
    Lieve groetjes een fijne jaarwisseling
    en een creatief en gezond 2017,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuke kaartjes ben er ook mee begonnen het is idd heel moeilijk voorbeeldjes vindt je op printerest of Instagram en FB . Allerlei site

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaarten Martha,
    knap gedaan met handlettering, vooral de 1ste vind ik prachtig!
    wens jullie een fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2017,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat leuk! Ik ben ook bezig geweest en mocht je tijd hebben om Oudjaarsdag even te komen kijken...dan zie je een van de resultaten. Erg leuk en ontspannend om te doen..
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooi dit! Gaaf dat je nu ook je eigen tekst schrijft, jij bent echt van alle markten thuis!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook deze zijn weer prachtig Martha.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!