Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

maandag 5 december 2016

voor NOAH en KIKI

Vandaag is NOAH, 
zoontje van Sarina, mijn tweede dochter 
6 jaar geworden.
Noah is gek van Dino's,
dus daar de kaart mee gemaakt...


de Dino heb ik zelf getekend
en ingekleurd met Spectrum Alcohol Markers,
het achtergrondje gesponst met distressinkt,
gemat op paars geruit  DP van Joy,
tekststempel van JOY,
cijfer 6 uitgestanst met mal van Tim Holtz
Alles gemat op wit linnenkaartkarton


de binnenkant met wens...

Dan laat ik nog een kaartje zien wat ik heb gemaakt 
voor KIKI  meisje bij ons uit de buurt,
 die Saartje zo lief vindt


KIKI was jarig vorige week jarig
en is 3 jaar geworden..
Het hondje, Saartje, heb ik ook zelf getekend
 en ingekleurd met
 de Spectrum Noir alcohol markers,
de cirkel door een embosfolder heengehaald
gemat op ruit DP van JOY
basiskaart is van wit linnenkaartkarton,

KIKI was blij met haar kaartje!

Jullie mogen weer keuren,
liefs en groetjes van Martha

7 opmerkingen:

  1. Waaw Martha, wat cool dat je kaartjes maakt met zelf getekende 'stempels' !
    Ze zijn echt super !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal leukkk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zijn hele lieve kaartjes Martha. Zal blije gezichtjes gegeven hebben .
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je mooie kaarten gemaakt Martha, zó leuk met de dino en ook de roze kaart met "Saartje"is heel erg leuk!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn dit lieve kaartjes en leuk op thema.
    Zo mooi dat je dit weer gemaakt hebt.
    De kindjes zullen daar wel blij mee geweest zijn.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke, mooie kaartje , en wat een mooie Dino heb je getekend!! Super mooi hoor!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!